Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi sekin miksi siskoni vittuili minulle lapseni lukiovalinnasta

Vierailija
05.06.2021 |

Sukulaiseni suorastaan raivostui kun lapseni pääsi yhteen Helsingin parhaista lukioista. Aloitti mustamaalaamiskampanjan, miten lapseni ei voi siellä pärjätä ja että minä vain ajan eteenpäin lahjatonta lasta. Soitteli jopa lapselleni että tämä vaihtaisi lukiota.

Nyt se sukulaiseni lapsi kertoi itse menneensä ko kouluun mutta uupuneensa siellä, koska ei pysynyt muiden mukana.

Eli kun oma lapsi ei pärjää, muutkaan ei saa onnistua. Aikamoista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ikävältähän tuo kuulostaa, mutta minkäs sille mahtaa.

Kateus on valtava voima taustalla.

Mutta voisiko se ap olla niinkin, että siskosi halusi vain varottaa, miten rankka aika on tulossa tuossa koulussa?

Ettei hän olisikaan sulle ilkeä eikä paha eikä kateellinen, vaan hyvää hyvyttään varoitti,  jos tuntee lapsesi myös hyvin.

Miksi aina ensimmäisinä on ne negatiiviset tunteet toista ihmistä kohtaan?

Vierailija
2/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo ap, parin vuoden kuluttua näet, onko lukio raskas.  Samat asiat ne kaikissa lukioissa opetetaan.

Ja samat ylioppilaskokeet ovat kaikille kouluille Suomessa, olipa lukio maalla tai kaupungissa ja oliko se suosittu  lukio vaiko vähemmän suostittu.

Miten tuollaisesta asiasta voi noin helvetisti ärsyyntyä että pitää oikein palstalle sisarenesa ja hänen lapsensa julkisesti moittia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylioppilaskirjoituksissa katsota sitä, minkä lukion on käynyt.

Samat kokeet ja kysymykset ne ovat kaikille yo-kokeeseen osallistuville.

Joten sen puoleen aivan sama, minkä lukion käy.

Vierailija
4/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiot kilpailevat vain keskiarvoilla ja yo-kirjoitusten laudatureilla.

Muuten kaikki on yhtä ja samaa joka paikassa.

Vierailija
5/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ikävältähän tuo kuulostaa, mutta minkäs sille mahtaa.

Kateus on valtava voima taustalla.

Mutta voisiko se ap olla niinkin, että siskosi halusi vain varottaa, miten rankka aika on tulossa tuossa koulussa?

Ettei hän olisikaan sulle ilkeä eikä paha eikä kateellinen, vaan hyvää hyvyttään varoitti,  jos tuntee lapsesi myös hyvin.

Miksi aina ensimmäisinä on ne negatiiviset tunteet toista ihmistä kohtaan?

No jos näin oli niin miksi salasi tämän että oma lapsi ei pärjännyt siellä? Vaan alkoi lässyttää lapselleni että tämä ei tule pärjäämään ja että minä olen paska äiti joka pakotan lastani eteenpäin oman kunnianhimoni tähden?

Mun lapseni sai tänään valkolakin ko lukiosta. Ällän paperit, koulun parhaimmistoa, vaikka etäkouluakin puolet lukioajasta. Fiksu lapsi, jonka olen (itse opekoulutuksen saaneena) nähnyt koko ajan. Yliopistopaikkakin tuli helposti.

ap

ap

Vierailija
6/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et edes tiedä sitä, missä lukioissa sukulaisten lapsen ovat? Vaikuttaa siltä, että et ole pidetty henkilö.

Vierailija
7/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis et edes tiedä sitä, missä lukioissa sukulaisten lapsen ovat? Vaikuttaa siltä, että et ole pidetty henkilö.

Kyseinen lapsi joutui lastensuojelun piiriin ysiluokalla, koska lintsasi niin paljon. Sen jälkeen on hakenut itseään ties kuinka kauan.

Ei, en tiennyt, että hän on kokeillut lukiotakin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän