Ahistaa
Oon 30-vuotias nainen eikä vieläkään korkeakoulututkintoa, oon liian vanha opiskelijaelämään
Kommentit (16)
Et todellakaan ole liian vanha opiskelemaan. Älä rajoita elämääsi ja unelmiasi arkuuden vuoksi, ota vain rohkea askel eteenpäin.
Nythän kesän aikana voi lueskella omaan tahtiin pääsykoekirjoja.
Joku käytännön ammatti ensin jolla voit sitten rahoittaa korkeakouluopiskelut. Vähäpätöisiltäkin tuntuvista töistä voi oppia jotain. Tee mitä teet, mutta tee se hyvin.
Miehellä enempi hyväksyttävämpää ei ole käynyt korkeakoulua. Tässä iässä on säälittävä mielenterveysongelmainen jos ei vielä ole yliopisto-tutkintoa saatika päässyt sisään :( T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä enempi hyväksyttävämpää ei ole käynyt korkeakoulua. Tässä iässä on säälittävä mielenterveysongelmainen jos ei vielä ole yliopisto-tutkintoa saatika päässyt sisään :( T. Ap
Kiva vielä kuulua vähemmistöön
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla aloilla ei ole pääsykoekirjoja
Vierailija kirjoitti:
Ravitsemustieteessä oli tänä vuonna 1kk aika lukea artikkeleita ja biostatistiikka-kirja. Ei tuollaisiin voi valmistautua muuten kuin vain sen 1kk aikana.
Mitä jos ryhtyisitkin vaikka hipiksi? Ehkä elämäsi olisi onnellisempaa kuin tylsässä normityössä pakkopuurtaminen.
Mä aloitin amk-opinnot 33-vuotiaana enkä ollut edes luokan vanhin. Kävin opiskelijabileissäkin ja oli kivaa!
Haritus on tärkeä vähintään jokatoisella teroitus kerralla. Muuten alkaa ahistaa. Listasirkkelin haritus kannattaa antaa ammattilaisen tehtäväksi.
Olen yli 25-vuotias eikä mitään koulutusta peruskoulun jälkeen. Sulla ei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Eiks ne löydy netistä?
Mikä pakko se sellainen korkeakoulututkinto on? Alat vaikka vaan putkimieheksi tai -naiseksi ja elämä on paljon simppelimpää. Voit olla jopa onnellisempi.