Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viileät vaaleat raidat alkoivat kellertää kahden pesun jälkeen, mikä avuksi?

Vierailija
04.06.2021 |

Pyysin kampaajalta erittäin viileän sävyisiä (ei kuitenkaan harmaita) raitoja, joita hän laittoi pään täyteen, oma värini on kylmä tummahko ruskea. Aluksi sävy olikin kylmä mutta nyt, kun olen pessyt hiukset kolme kertaa on sävy aivan keltainen. Millä saisin itse tuota taitettua? Kaapissa on Fudgen violettishampoota ja Soft Color 10v -sävytettä mutta ne eivät ole tarpeeksi ytyä, vaikutus kestää vain yhden pesun aiemman kokemuksen perusteella.

Voisinko ostaa jonkin kaupan "värin", jolla saisi taitettua sävyä? Osaisiko joku auttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kokeillut, mutta mustikka ajaa kuulemma asian. Hoitoaineen sekaan puristetaan muutama mustikka, kandee aloittaa parista kappaleesta, jotkut tarvivat enemmän.

Vierailija
2/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi kaupan hapeteväriä laittamaan tuohon päälle. Hiukset voivat mennä todella huonoon kuntoon ja miten varmistat, että se tarttuu vain raitoihin?

Violettishampoon voi laittaa päähän pidemmäksi aikaa, esim 15min-30min ja sävytteen/suoravärin voi levittää kuiviin hiuksiin ja pitää sitä päässä esim. 30min. Näin se tarttuu paremmin ja kestää hiuksissa pidempään. Yleensä vaalennetut hiukset alkavat jossain vaiheessa kellertää, jos ei säännöllisesti pese hopeashampoolla ja sävytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese etikalla. Mun hiuksiin se tepsi.

Vierailija
4/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taittoväri laitettu varmaan pesupaikalla? Kysy kampaamosta millä saa ylläpidettyä sitä viileämpää sävyä.

Vierailija
5/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fudge on kyllä ytyä tavaraa. Oman kokemuksen mukaan paras taittaja tummaankin pohjaan.

Vai onko koostumusta muutettu?

Osta kaveriksi shampoota ja hoitoainetta, joka poistaa metalleja hiuksista. Saattaisi auttaa.

Vierailija
6/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, taittoväri laitettiin pesupaikalla. Kampaaja sanoi, että heille voi tulla sävyttämään jos alkaa kellertää, hinta kuitenkin pelkästään sille melkein 100 euroa. Lupaili, että sävy kestäisi 12 pesua hiuksissa mutta olen tosiaan pessyt kolme kertaa, jo toisen pesun jälkeen kylmyys alkoi väistyä kellertävyyden tieltä. Ei vaan sovi yhtään omaan väritykseen, kun oma väri on kylmä. Harmaat alkaa puskea, siksi raidoitan.

Täytyy kokeilla antaa vaikka tuon Fudgen olla vähän pidempään, on vaan niin sotkevaa sörsseliä, ettei houkuta käyttää. Mutta pakko varmaan. Onko muita tehokkaita suoravärejä tuon Soft Colorin lisäksi?

Vierailija
7/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, taittoväri laitettiin pesupaikalla. Kampaaja sanoi, että heille voi tulla sävyttämään jos alkaa kellertää, hinta kuitenkin pelkästään sille melkein 100 euroa. Lupaili, että sävy kestäisi 12 pesua hiuksissa mutta olen tosiaan pessyt kolme kertaa, jo toisen pesun jälkeen kylmyys alkoi väistyä kellertävyyden tieltä. Ei vaan sovi yhtään omaan väritykseen, kun oma väri on kylmä. Harmaat alkaa puskea, siksi raidoitan.

Täytyy kokeilla antaa vaikka tuon Fudgen olla vähän pidempään, on vaan niin sotkevaa sörsseliä, ettei houkuta käyttää. Mutta pakko varmaan. Onko muita tehokkaita suoravärejä tuon Soft Colorin lisäksi?

Laita se Fudge kuivaan tukkaan suojahanskat kädessä ja suihkumyssy päähän. Ei sotke.

Joskus vaalennettu hius on kovin huokoinen ja päästää taittovärin nopeasti pois. Itsellenikin on joskus näin käynyt eikä se oli pysynyt hiuksissa hyvin. Voithan aina kysyä kampaajalta suostuuko laittamaan taittovärin uusiksi, kun se lähti jo nyt pois?