Onko kaulatatuointi ja räväkkä shokkiväri tukassa keski-ikäisellä naisella
Kommentit (14)
Tarjoavat parhaimmat kyydit ja jutut. Kiitos, jättäkää vaan meikäläisen hoidettavaksi nämä tammat.
Vierailija kirjoitti:
Tukka on häpykarvoitus.
Joo, alakoululaisen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoavat parhaimmat kyydit ja jutut. Kiitos, jättäkää vaan meikäläisen hoidettavaksi nämä tammat.
Kämppä on tyhjä ja vain pikainen limpsa löyhkää kun aamulla herää 😞 Kaulatatska vei tuhkatkin pesästä.
Määrittele keski-ikäinen. Itse olen kuvitellut olevani keski-ikäinen (40), mutta en tunne yhtäkään ikäistäni naista, jolla on kaulatatuointi.
Kyllä, kyllä! Etenkin jos kaula on paksu ja ihrainen ja käyttää ”persoonallisia” värikkäitä silmälaseja.
Joo, joo, ihan niin kun täti Moonika ja moonikset. Sateenkaaren sävyissäkö?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele keski-ikäinen. Itse olen kuvitellut olevani keski-ikäinen (40), mutta en tunne yhtäkään ikäistäni naista, jolla on kaulatatuointi.
Oletko täysin SOKEA!?!? Niitähän on nyt joka puolella! Siansilmät lähellä toisiaan, töpseli nenä ja huuleton suu, kaulassa lukee CAPRE DIM!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä! Etenkin jos kaula on paksu ja ihrainen ja käyttää ”persoonallisia” värikkäitä silmälaseja.
Leualla tulehtuneita finnejä ja vahva pissan tuoksu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko täysin SOKEA!?!? Niitähän on nyt joka puolella! Siansilmät lähellä toisiaan, töpseli nenä ja huuleton suu, kaulassa lukee CAPRE DIM!
Juoksevat metsässä, tanner tömisee, squiik squiik, röh röh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin ikää, mutta et vastannut. Juu, en ole nähnyt. En asu missään slummilähiössä.
white trash vetää vain kaula ja naamatatskoja.
Kyllä on! Terassilla näitä näkee ”piristämässä” iltaa!