Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paraneeko pakko-oireet itsestään?

Vierailija
04.06.2021 |

Ongelma että en enää voi lähteä kotoa niin ajoissa, että ehtisin töihin ilman että myöhästyn. Kaikki pitää tarkistaa moneen kertaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne parannu..

Parempia kausia voi olla, mutta itselläni tuo muuttaa aina muotoaan. Joskus on ollut tarkistelua, pelkoa että jää pesuainetta astioihin ym., mutta nykyään ilmenee pahana sairauspelkona, tänäänkin olen käyttänyt monta tuntia tutkien luomiani ja peläten melanoomaa. :( Olen avun piirissä ja lääkityksellä, mutta oireet ovat sitkeitä. Hae sinäkin apua, tuo on sairaus kun häiritsee arkea.

Vierailija
2/6 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parantua. Olen kuullut myös yhtäkkisistä, mystisistä parantumisista. Aina on toivoa. T. ex-ocd potilas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttaa kun keskityn siihen mitä teen ja sitten vaan luotan itseeni. Ja ne pelkoajatukset mitä jos....pitää katkaista heti kun ilmestyvät mieleen.

Vierailija
4/6 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain tarkasta. Se on ratkaisu.

Vierailija
5/6 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on, joilla ne häviävät yhtäkkiä. Aika harvassa kyllä. Itse olen kärsinyt jo yli 10 vuotta.. 

Parhaimpaan tulokseen pääsee sillä, kun vain lopettaa. Ei tee mitään pakko-oireita. Lopettaa vain. Ensin ahdistaa, tulee enemmän pakkoajatuksia ja jopa uusia pakkoajatuksia, mutta se menee ohi ja helpottaa. Tosin en tiedä onko mulla varaa sanoa, kun tosissaan yli 10 vuotta oon tässä paskassa rämpinyt. Itse olen lopettanut tuhansia kertoja, mutta lopulta löydän itseni samasta tilanteesta, koska annan periksi. Jos tekee edes yhden pakko-oireen niin se on kuin antaisi pirulle pikkusormen. Siitä se sitten taas lähtee. 

Vierailija
6/6 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on, joilla ne häviävät yhtäkkiä. Aika harvassa kyllä. Itse olen kärsinyt jo yli 10 vuotta.. 

Parhaimpaan tulokseen pääsee sillä, kun vain lopettaa. Ei tee mitään pakko-oireita. Lopettaa vain. Ensin ahdistaa, tulee enemmän pakkoajatuksia ja jopa uusia pakkoajatuksia, mutta se menee ohi ja helpottaa. Tosin en tiedä onko mulla varaa sanoa, kun tosissaan yli 10 vuotta oon tässä paskassa rämpinyt. Itse olen lopettanut tuhansia kertoja, mutta lopulta löydän itseni samasta tilanteesta, koska annan periksi. Jos tekee edes yhden pakko-oireen niin se on kuin antaisi pirulle pikkusormen. Siitä se sitten taas lähtee. 

Ai niin, pakkoajatuksista vielä. Jos tulee pakkoajatus niin anna sen tulla ja mennä. Älä takerru siihen. Älä jää ajattelemaan sitä. Kuvittele se esim. linnuksi, joka menee lintulaudalle ja pian lähtee pois. Anna sen lähteä. Älä vangitse sitä.