Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi menee hermot

Vierailija
04.06.2021 |

Toimiiko teillä Tori.fi? Piti sopia juuri kaupat kalusteista ja yllättäen ei taas pääse loggaamaan sisään tai katsomaan viestejä. Ihan kehnoksi mennyt koko systeemi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole toiminut TAASKAAN koko päivänä.

Vierailija
2/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää. Pitää varmaan keksiä vaihtoehtoinen kanava myydä tavaraa! Ois pitänyt vaihtaa numerot ostajan kanssa, nyt ei voida sopia tarkkaa aikaa jne, kun en näe onko vastannut tai pääse itse lähettämään viestiä.

En ole Facebookissa, market place ei käy. Mitä muita hyviä myyntipaikkoja olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää. Pitää varmaan keksiä vaihtoehtoinen kanava myydä tavaraa! Ois pitänyt vaihtaa numerot ostajan kanssa, nyt ei voida sopia tarkkaa aikaa jne, kun en näe onko vastannut tai pääse itse lähettämään viestiä.

En ole Facebookissa, market place ei käy. Mitä muita hyviä myyntipaikkoja olisi?

Facebook on inhottava. Tönkkö ja paljon hupiostajia. Toriinkin menee tosiaan hermot eli en tiedä mitä keksis... Onkohan huuto.net enää elossa?

Vierailija
4/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan kiinnostunut tuotteistani muutamaan päivään eli ei.

Vierailija
5/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.net kautta ei ainakaan itsellä ole kauppa käynyt. Tori oli ennen siihen verrattuna notkeampi.

Vierailija
6/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain se taas sekoilee. Ihan yhtäkkiä tänään hakuvahtini katosivat/lakkasivat toimimasta. Yritin uudelleen tallentaa hakuvahtia. Tulee jokin teksti tyyliin "hakuvahdin luominen ei onnistu".

Vierailija
7/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain se taas sekoilee. Ihan yhtäkkiä tänään hakuvahtini katosivat/lakkasivat toimimasta. Yritin uudelleen tallentaa hakuvahtia. Tulee jokin teksti tyyliin "hakuvahdin luominen ei onnistu".

Mulla tulee "Ilmoituksen tallentaminen ei onnistu". Kiva :D Just kun ois ollut aikaa laittaa tavaraa myyntiin!

Vierailija
8/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mulla toimii aivan hyvin. Läppärillä olen.

Tosin en oo luonut ilmoitusta, selasin vain.

Vierailija
9/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin katsoa ilmoituksia, mutta en lähettää viestiä tai julkaista mitään 🤔

Vierailija
10/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tuo uusin tori.fi:n päivitys. Haun jälkeen kuvat alkaa keskeltä selausta, eli jos ei hokaa, niin muutama tuote näkemättä. Ja hinnat on valkoisella tuotteen kuvan päällä! Niitä saa huonompi silmäinen tihrustaa ihan huolella. Eikä mistään voi valita, haluaako tuotteet lista- vai ruudukkomuodossa. Arrrgh.

Vierailija
11/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien roinat roskiin, kun torille tuli kaikki uudistushärpäkkeet.

Ennen tein paljon kauppaa siellä, enää ei jaksa, kun ei pääse suoraan soittamaan myyjäihmisille ja samoin ostajat ei voi soittaa suoeaan minulle.💩

Vierailija
12/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt taas toimii!

Vierailija
13/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin äsken kirjautua sisään, ei onnistu.

Vierailija
14/14 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yritin äsken kirjautua sisään, ei onnistu.

No nyt sai ilmoituksen läpi.

mutta miksi saan aina sähköpostiin viestin: joku kirjautui tilillesi uudelta laitteelta?

Koko ajan on sama laite ollut käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi