Luulen, että olen hivenen myöhässä, mutta liityin juuri Instagramiin. En kerro kavereille. Miten saan seuraajia?
Kyllästyin kaikkiin tuttuihini ja halusin aloittaa uuden some-elämän nollasta. Mutta kukaan siellä ei tiedä, että olen olemassa! 😁😀 Hjälp!
Kommentit (9)
Olet vähän myöhässä. Monia alkaa insta jo vähän kyllästyttää mutta lycka till. Seuraajia saat niin, että alat itse seuraamaan muita. Jotkut seuraa takaisin, jotkut ei.
Ja kuvien pitää sitten olla hyviä. Ei miitään kämäsiä kaljalasi likaisella pöydällä räpellyksiä.
Pidä vaan vaatetus voimaantuneena niin hyvä tulee :peukku:
Niin. Jotkut on kuulemma siellä siksi, että voivat seurata heille mielekkäitä aiheita, eivät saadakseen seuraajia, koska eivät aio julkaista mitään. Comprende?
Pari kivaa ja hyvää kuvaa sinne jo laitoinkin ja etsin mielenkiintoisia seurattavia. Tietenkin haluan, että kuvani myös nähdään! En ole parisuhteessa enkä lesbo, joten ei ole vaimoa. 😘
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis et kerro vaimolle?
Mistä päättelit ap:n olevan lesbo?
Vierailija kirjoitti:
Pari kivaa ja hyvää kuvaa sinne jo laitoinkin ja etsin mielenkiintoisia seurattavia. Tietenkin haluan, että kuvani myös nähdään! En ole parisuhteessa enkä lesbo, joten ei ole vaimoa. 😘
ap
Lesbohan sä nimenomaan olet....
Eikö Instagramin "lavertele" puhelimen yhteystiedoille ja ehdota heitä seuraajiksi/seurattaviksi?
Seuraa itse ihmisiä ja käytä #. :)