Katkaisin välit ystävään (hammaslääkäri) ei suostunut tekemään perheellemme ilmaiseksi tarkistusta.
Tosiaankin kyseessä on ystävä tai kaveri ei mikään tuttu tai naapuri. Meillä on tiukkaa ja lapsia 4 ja myös minulle sekä miehelleni olisi syytä tehdä tarkistus suuhun. Edellisestä käynneistä on liian monta vuotta.
No ehdotin asiaa ja ehdotin sitäkin, että ottaisi vain välttämättömät välineet lainaksi ja tekisi kotikäynnin ei käynyt.
Sanoi, että ei ala tuollaiseen eikä edes saa työpaikallaan ottaa asiakkaita pimeästi vastaan. Voi hyvänenaika!
Olen ihan 100% tosissaan. Tuon jälkeen sanoin, että nyt ainakin tiedän, että yksi ihminen elämässäni on petturi. Sanoin hyvästi ja löin luurin korvaan. Tuon jälkeen estinnumeron.
Kommentit (17)
Hän on varmaan tyytyväinen, kun pääsi eroon sinusta. Kaikkia lokkeja onkin. Vie nyt ne lapsesi kunnalliseen hoitoon. On maksuton.
Hän on varmasti kiitollinen päästessään eroon kaltaisestasi siipeilijästä.
Ehkä perheineen nauttii tänään sen kunniaksi juhla -aterian.
Olisit tarjonnut kiitokseksi parturoinnin, kun sinähän olet kampaaja ammatiltasi.
Minäkin katkaisin välit mieheni veljeen joka sattuu olemaan rakennusmies kun ei rakentanut ilmaiseksi meille uutta isompaa taloa. Stanan runkki
Jos tämä ei olisi 0/5-luokan provo, niin olisi toki hienoa että ”ystävälläsi” on yksi lokki vähemmän elämässään.
Tein saman kun lääkärikaveri ei suostunut punkteeraaman polvesta vesiä pois kun tuli vaimoineen kylään. Ei olis ollu iso homma. Se yks kiroileva tv lääkäri jostain Keski-Suomesta teki saman tutulleen kaupan portaalla vai oliko se navetan rappusilla. Ei menny ku hetki. Aika pikkumainen niljake. Multa aina käydessä pyytää apua tietokoneongelmiin ja pikku sähköasennuksiin ja korjauksiin. Turha pyydellä jatkossa apua.
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo. Ei ap voi oikeasti noin Tyhmä olla.
No kyllä sillä AP:llakin on ihan pehmosia juttuja😤
Aina kun pääsen eroon kaltaisestasi "ystävästä" avan pullon chiantia. Kerran olen tehnyt ilman raha täyden hammasremontin, mutta vastapalveluksi kaveri teki yritykselleni nettiajanvarauksen.
Mä taas en ymmärrä, miksi kaverin aviopuoliso ei voi antaa seksiä myös minulle. Laitoin välit poikki noin huonon kaverin kanssa.
Cool story bro.