Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän juhlia on veemäistä järjestää

Vierailija
02.06.2021 |

Yhdellä jos toisella on jotain syömisrajoituksia.
Kertokaas omat vinkkinne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne samat rajotukset ole talvellakin. Mä olen niin kyllästynyt kaikkiin somplailuihin, etten kysele mitään keltään. Ellei tarjottavat kelpaa, niin olkoot ilman.

Vierailija
2/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus, että kaikki syö kaikkea. Kunhan jokaiselle on jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne samat rajotukset ole talvellakin. Mä olen niin kyllästynyt kaikkiin somplailuihin, etten kysele mitään keltään. Ellei tarjottavat kelpaa, niin olkoot ilman.

Mainitsin kesäjuhlat ajankohdan perusteella. ap

Vierailija
4/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksissä juhlissa olin juhlien järjestäjänä tilannut pitopalvelusta serkulleni vegaaniset syötävät ja kakut ja systeemit. Kehtasi parjata niitä, oli liian vähän mausteita ja mitä vielä oli vinossa. Jumankauta meinasi tintata sitä muijaa, ikää hänellä oli silloin 35v. Kaikki oli laitettu hänelle isminsä mukaisesti, mutta kehtasi valittaa! Nykyään on sujuvasti taas sekasyöjä, lihat ja muut menevät ihan sujuvasti. Muutenkin rasittava nainen, vanhapiika jne. vaikka ikää on viisi vuotta enenmmän.

Vierailija
5/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksissä juhlissa olin juhlien järjestäjänä tilannut pitopalvelusta serkulleni vegaaniset syötävät ja kakut ja systeemit. Kehtasi parjata niitä, oli liian vähän mausteita ja mitä vielä oli vinossa. Jumankauta meinasi tintata sitä muijaa, ikää hänellä oli silloin 35v. Kaikki oli laitettu hänelle isminsä mukaisesti, mutta kehtasi valittaa! Nykyään on sujuvasti taas sekasyöjä, lihat ja muut menevät ihan sujuvasti. Muutenkin rasittava nainen, vanhapiika jne. vaikka ikää on viisi vuotta enenmmän.

Samaa mieltä ap:n kanssa.

Ei ole vieraan asia moittia tarjottavia ruokia juhlissa.  Sellaine ei kuulu etikettiin.

Mikään ruoka oli se sitten erikoisruokavalioon kuuluva tai tavallista sekaruokaa, ei milloinkaan maistu hyvältä jokaisen vieraan suussa.

Mutta ei sellaista pidä alkaa toitottomaan ja julistamaan, että olipa huonoa ruokaa tms.

Vain tyhmä ja ajattelematon ihminen tekeen niiin.

Vierailija
6/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee näin:

-jos pelkkiä makeita niin tarjolla maidoton vaihtoehto, kaikki automaattisesti laktoositonta ja lisäksi hedelmiä ja marjoja vilja-allergikoille

-varsinaista ruokaa en tarjoa kuin pienille porukoille (vaikka tuttavapariskunta tai pari), joista tiedän etuäkäteen ettei ole laktoosi-intoleranssia kummempaa. Jos olisi pakko isommat juhlat järjestää ulkoistaisin koko p.n pitopalvelulle ja kutsussa kysely ruoka-aineallergioista

Vierailija
7/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausien kokemus monirajoitteisesta suvusta. Mahdollisimman selkeät tarjoilut mistä on helppo valita sopivat, eli esimerkiksi salaattibuffet valmiiden salaattien sijasta. Suunnilleen kaiken pystyy tekemään laktoosittomana, lisäksi gluteenittoman ja vegaanin pystyy helposti yhdistämään. Kaiken ei tarvitse sopia kaikille, kunhan jokaiselle löytyy jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän