Mitä mieltä olette tästä?
Imetän 2kk vanhaa vauvaani ja maitoa tulee enemmän kuin vauva tarvitsee. En ole kertonut siitä muulle perheelle vaan olen ottanut ylimääräisen maitoni talteen ja käyttänyt sitä ruoanlaitossa ja leivonnassa lehmänmaidon sijaan. Mies ja vanhemmat lapset ovat syöneet ja juoneet näitä tuotteita hyvällä halulla luullen niissä olevan lehmänmaitoa, ei minun rintamaitoani.
Kommentit (8)
Ihan ok, mutta tästä olisi pitänyt kertoa muulle perheelle jotka syövät näitä ruokia. Salailulla pilasit tämän asian.
No niin varmaan, sellainen satu heti aamuun.
Taloudellisesti on kannattavampaa myydä ylimääräinen rintamaito, siitä maksetaan ihan hyvin.
Olen sitä mieltä, että voisit vielä harjoitella parempien provojen kirjoittamista.
sitä mieltä, että on taidettu tisumaidot pakkaseen -sarja tuijoteltua uusintana.
Jos tuo on totta, olet menetellyt väärin. Mitä seuraavaksi lisäät soppaan suolan tilalle kyyneleitä, räkää paistinpannulle, omaa virtsaasi juomiin . Syövät varmaan hyvällä halulla. Oletko henkisesti terve, kun provoilet täällä. Jos olisin miehesi, kiikuttaisin sinut sairaalaan.
Aina kun minä teen ruokaa, niin lisään vaimoni annokseen spermaani koska itsetyydytän tehdesdäni ruokaa. Omaan annokseeni en spermaa lisää. Vaimo syö annoksensa hyvällä halulla vaikka ei suostu ottamaan minulta suihin saati niellä spermaa.
Lapsia meillä ei vielä ole ja vaikka olisikin, niin heidän ruokaansa en spermaa laittaisi.
Nosto.