Olen ollut nyt kuukauden siivoustöissä ja arvatkaas mitä: Olen laihtunut jo 5 kiloa!
Tienaan rahaa ja laihdun. Voisiko parempaa win win tilannetta ollakaan? Laihdun vaikka syön ihan kaikkea mitä mieli tekee enkä todellakaan lähde työpäivän jälkeen mihinkään salille. Suosittelen muillekin jotka haluaa laihtua, niin siivoajan töitä.
Kommentit (6)
Ei kai rinnoista ole sentään lähtenyt? Kuulostaa hyvältä muuten.
Oli ihana rintava nainen s-marketissa kun äsken kävin, en tiedä miten tästä toivun..
Vierailija kirjoitti:
Ei kai rinnoista ole sentään lähtenyt? Kuulostaa hyvältä muuten.
Oli ihana rintava nainen s-marketissa kun äsken kävin, en tiedä miten tästä toivun..
Läski lähtee tasaisesti joka puolelta kehoa.
Täällä päin on yksi siivousfirma, ja kaikki sen firman siivoojat on ihan tikkulaihan anorektikon näköisiä. Käy sääliksi ja tulee mieleen että tuottaako tuo firma ihan kauheaa orjatyötä vai miten ne on kaikki noin laihoja?
Jaa, meillä päin kaikki siivoojat on reilusti ylipainoisia eläkeikää lähestyviä mammoja.
Teen itse myös osa-aikaisesti fyysistä ja heikosti palkattua duunia. Yksi tapa motivoida itseäni on juuri tuo että ajattelen tästä liikunnasta minulle maksetaan eikä tarvi käyttää aikaa kuntopyörän selässä salilla.
Ja kohta elämäm_tapa_työttömät tulevat keksimään tekosyitä, miksi eivät muka voi tehdä siivoajan töitä.