Olen neuvonut omaa lastani kieltäytymään koulussa koronarokotteesta
Tyttö nyt 14-vuotias. Teini siihen sitten, että no mitäs jos koittavat pistää väkisin? Sanoin että no siinä tapauksessa pitää juosta karkuun ja saa potkia, purra jne. Ihan mitä keksii.
Kommentit (14)
Lapsesi ei välttämättä tottele sinua. Hän voi kiilata jonon ensimmäiseksi kun rokotetaan ja valehdella sinulle että kieltäytyi rokotuksesta.
Eihän niitä kaikkia lapsia tarvitsekaan rokottaa, ainoastaan ne jotka haluaa pitää.
siinä tapauksessa osoitat ettet välitä lapsestasi...
Jännä, kuinka paljon jotkut voivatkaan vihata lapsiaan. Kesälomalla varmaankin matkustatte Ebola-alueelle.
Jospa sittenkin otatte rokotteen
VAI TEHDÄÄNKÖ LASU?
Väkisin ei panna piikkiä. Saako 14 v itse päättää ottaako rokotuksen vai ei? Silloin kun oli sikalunssa ja poika seiskalla niin sano että hän ei ota rokotusta ja en ottanut minäkään. En tiedä oliko sikalunssa kun olin kuumeessa (ei korkea) silloin ja sänky kutsui pitkälleen. Kesti muutaman pvän, ei ollut koko ajan kuumetta mutta väsynyt olin.
Eiköhän nuo rokotukset muutenkin mene rokotuskeskusten kautta vieläkin ?
Voihan se olla, että lapsi onkin viisaampi kuin sinä (monet on) ja varaa itselleen ajan rokotukseen ihan asianmukaisesta paikasta sitten kun sen aika on.
Ap miksi teini-ikäinen lapsesi ei saa itse päättää, ottaako rokotuksen vai ei? Minä päätin tuon ikäsenä etten halua tutkimuksen pohjaiseen leikkaukseen (kuulovamma). Muutama vuosi lääkärin kanssa käsiteltiin asiasta ja lopulta oma lääkärini sanoi että leikkaus olisi täysin turha, jos olisin suostunut leikkaukseen, minut olisi nukutettu turhaan ja minulla olisi nyt 25 cm pitkä arpi.
Koronarokotus on turvallinen ei tämä ole sama kuin se possurokote. Itse olen saanut sekä possurokotteen että koronarokotteen ja yhä hengissä.
Kiitos Tarjoilijapoju!