Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, että ex-mieheni oli voittanut vedonlyönnissä ison potin ollessamme vielä yhdessä

Vierailija
30.05.2021 |

Olemme eronneet jo pari vuotta sitten, mutta juttelin tuossa vanhan kaverin kanssa, jonka mies tuntee mun ex-miehen. Ja tää mies oli sitten sanonut tälle mun ystävän miehelle jo ilmeisesti aika kauan sitten, että mies oli voittanut vedonlyönnissä 6-numeroisen summan rahaa. Eikä mulle kertonut ollenkaa! Oltiin siis suhteessa vielä silloin. Siis miten voi olla noin törkeä äijä, onneksi tuli ero. Kaikki sulloo omaan liiviin eikä pariskuntana mitään kivaa voitu tehdä. Ärsyttää silti, en tiedä mikä tässä kin nyt on!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette olleet naimisissaniin ei olis edes voinu antaa sulle kuin 4999€, sitten olis tullu verottaja ja vienyt ylimenevästä osuudesta lahjaveron joka on ei sukulaiselle 40%.

Vierailija
2/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkö mennyt pelivelkoihin saman tien? Älä murehdi mokomaa, ole vaan iloinen ettet enää pilaa elämääsi huijarin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette olleet naimisissaniin ei olis edes voinu antaa sulle kuin 4999€, sitten olis tullu verottaja ja vienyt ylimenevästä osuudesta lahjaveron joka on ei sukulaiselle 40%.

En mä ole hänen rahojen perään, enemmän se salailu ärsyttää. Olisi ollut kiva käydä yhdessä vaikka matkoilla tai vaikka tehdä pientä remonttia kotona.

Ap

Vierailija
4/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekkö mennyt pelivelkoihin saman tien? Älä murehdi mokomaa, ole vaan iloinen ettet enää pilaa elämääsi huijarin kanssa.

En todellakaan haaveile yhteenpaluusta.

Ap

Vierailija
5/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa myös että tuo kuusinumeroinen summa voi olla oikeasti vaan nelinumeroinen... ja tapahtunut jollekin ihan muulle.

Vierailija
6/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani se Lissuakin eikä maininnu mittää

Vierailija
7/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa myös että tuo kuusinumeroinen summa voi olla oikeasti vaan nelinumeroinen... ja tapahtunut jollekin ihan muulle.

No enpä ajatellut, että kaveri keksisi kaiken päästään. Kaipa mahdollista sekin

Ap

Vierailija
8/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden euron pelivoitto muuttuu helposti nousuhumalaisen uhossa kavereille kuusinumeroiseksi voitoksi.

Vierailija
9/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ole hänen rahojen perään, enemmän se salailu ärsyttää. Olisi ollut kiva käydä yhdessä vaikka matkoilla tai vaikka tehdä pientä remonttia kotona.

Ap

Et ollutbrahojen perään, mutta kiva niitä olisi ollut tuhlailla..?

Vierailija
10/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se yhdessä matkailu ja yhteisen kodin remontointi nyt sit muuttanut mitään?

Kuulostat katkeralta.

Vierailija
11/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se yhdessä matkailu ja yhteisen kodin remontointi nyt sit muuttanut mitään?

Kuulostat katkeralta.

No aika vaikea arvioida, ehkä se olisi lähentänyt meitä. Ei pelkkää harmaata arkea jaksa vuodesta toiseen. Mutta turha spekuloida.

Ap

Vierailija
12/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuksissasi luit tietysti väärin ja hän onkin vioittanut ison potin ja saanut sen 6-numeroisen summan maksettavaa...

Vierailija
13/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies

Vierailija
14/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että rahojen salaamiselle oli ihan hyvät perusteet...

Vierailija
15/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä ajatellut, että kaveri keksisi kaiken päästään. Kaipa mahdollista sekin

Ap

Tai sitten sun ex on keksinyt asian päästään.

Vierailija
16/16 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olis antanu ahneelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi