Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei trollinruokkijat!

Vierailija
28.05.2021 |

Arvoisat vauvalaiset,

Pyydän hiukan järkeä tälle forumille.

Koirankakat, nimet, tatuoinnit, "mies sanoi...", "sisko teki..." klikkiotsikot, joissa asia kerrotaan parilla sanalla tekstissä.. läskit, Sanna-aiheet, lapsettomat, vauvantappajat, sovinistisiat aiheissa jatkuvasti.

Ruokitte trolleja ihan satasella.

Aloituksia tulee kymmeniä ellei satoja päivässä ja edelleen joku tollero menee niihin kommentoimaan. Ja kyllä, se teidän 0/5 on kommentti sekin. Parasta olisitte, kun vain painaisitte raportointinappia.

Kaikki nuo ovat säälittävien yksilöiden yritys tehdä itsestään edes jotain melua, kun ovat muuten näkymättömiä, eivätkä voi tehdä itsestään mitään muuta. Parhaiten heitä autatte tosimaailmaan, kun jätätte sen kommentin pois.

Hyvä trollin/fleimauksen tunnistuskeino on, kun aloituksen (otsikon) luettuanne painatte vastausnappia höyry valmiiksi korvista tupruten ja ajattelette "minä sanon sille pari valittua sanaa..." tai "****n 1d100771..." tai jotain sinnepäin.

Olen tässä rästilomia pois viettäessäni roikkunut täällä ja todennut, että ehkä 1/10 on muun kuin trollin tai Sanoman oman koneiston luoma viesti. Sama kaava toistuu joka päivä: Sannaviestit, läskit vs. laihat, lapsettomat vs. lapselliset.. joka päivä.

Maailman onnellisimmassa maassa on aika paljon surkeita tapauksia, jos olettaa vauvaforumin olevan leikkaus kansasta.

No, nyt riittää minulle. Haluaisin keskustella aiheesta, mutta täältä löytyy vain trolleja ja fleimaajia ja yksi tai kaksi helmeä/aitoa aloitusta päivässä.

MOT

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä harrastan trollausta ja haluan harrastaa sitä jatkossakin. Eiköhän tällä ole tilaa sekä teille oman egonne nostattajille ja meille jotka käytämme tätä vain ajanvietteenä.

Vierailija
2/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis trolli myös itse vastaa itselleen jos ketjuun ei kukaan muu laita mitään.

Vierailija
4/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5  huono trolli

Vierailija
5/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko että sinulla on oikeus päättää mikä on hyvä trolli tai mihin ketjuun minä saan vastata?

Vierailija
6/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta voi keskustella vaikka tarina olisikin keksitty. Provokaatio on oikein oivallinen tapa testata sitä mielipidettään muilla. Moni tuntuu toivovan tänne vain sitä myötäilyä ja pelkkiä jaxuhaleja, joka harvemmin synnytää sitä keskustelua.

Vierailija
7/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun mielestä myös fantasiakirjallisuus trollaamista? Koska ruvetaan kirjanpoltto talkoisiin?

Vierailija
8/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta Ap, eihän totuutta saisi sanoa. Totuus kun on niin karu. Toisaalta; jo kymmeniä vuosia on eri foorumeilla ollut nähtävissä tämä sama kaava = Nousu, uho ja lopulta tuho.

Suomi24 taitaa (ikävä kyllä) sinnitellä niin kauan, kun vain tässä maassa riittää tynnyrissä kasvaneita peräkammarin poikia (ja tyttöjä).

Vierailija
9/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollakauttaviisi.

Vierailija
10/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa (aivan kuten facebookiakin) tekohengitetään siksi, että tämä on (liian) hyvä kanava saada selville, mitä mieltä ihmiset ovat. Kirjoittajathan ovat jäljitettävissä ja aivan takuuvarmasti on arkistoitu ihan joka ikisen kirjoittajan joka ikinen postaus johonkin palvelimelle, mistä ne voidaan tarpeen vaatiessa kaivaa esiin.

Siellä ne on kuulkaas teidänkin muka anonyymit avautumiset vieraissa käymisestä tai salaa tehdyista puolison lemmikkieläimen potkimisista tallessa nimellä, kotiosoitteella puhelinnumerolla ja pärstäkuvalla + muilla mahdollisilla tunnistetiedoilla varustettuna.

Vierailija
11/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syäks noi trollit sämpylää ja makkaraa? Sellaista olisi tarjolla.

Vierailija
12/12 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ilmoitettu asiattomaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän