Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nelikymppisenä enää löytänyt suhdetta jossa hyvää seksiä?

Vierailija
25.05.2021 |

Olen kolmikymppisestä alkaen löytänyt itselleni sopivia miehiä ja valitettavasti seksipuoli ei välttämättä ole ollut suhteissa niin hyvää vaikka muuten kumppanit ovat olleet hyviä.
Haluaisin kumppanin, joka huomioi minutkin, tykkäisi periaatteessa perusseksistä, mutta voisi myös välillä kokeilla kaikkea. Kaksikymppisenä minulla oli huono kumppani ja erilaisia säätöjä, mutta seksi oli himokasta. Olen jäänyt miettimään, että pitääkö luopua ajatuksesta, että vielä voisi olla kiihkeää seksiä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen mummelin enää pidä ajatella seksiä.

Vierailija
2/20 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos muita kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin hoitoni on kertonut, että saa minulta ehdottomasti parasta seksiä, mitä on koskaan saanut. Ollaan molemmat n. 40 vuotiaita, naisella kaksi edellistä seurustelu kumppania toinen 25 ja toinen 29. Lisäksi kaikki irtosuhteet olleet nuorempia hänellä. Minä en ole kuulemma teknisesti, kropaltani ja varustukseltani ihan samalla tasolla, kuin parhaat, mutta hän saa suurta nautintoa juuri siitä, kun minulle naisen nautinto on erittäin tärkeää ja pääasia, joten huomioin naista seksin aikana.

Vierailija
4/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysymys. Hyvää seksiä suhteessa ja irtona löytyy kokemukseni ja kuulemani mukaan helpommin nyt nelikymppisenä naisena kuin silloin parikymppisenä typynä mikäli toinen osapuoli on yhtä rento ja avoin.

Vierailija
5/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Eipä niissä suhteissa paljon muuta hyvää sitten olekaan ollut. Ja rahalla saa myös kaikenlaista.

Vierailija
6/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kai tuossa iässä naiset alkavat saada nimenomaan sitä parempaa seksiä. Osaavat pyytää ja jos kumppani on vanhempi niin hänelläkin on taitoja jo enemmän. Monella myös synnyttäminen avaa jotakin aivojen ja alapään yhteyttä entistä paremmaksi. Näin ainakin minulla. Minulla on nyt 46-vuotiaana aivan huikean hyvä seksielämä, jollaista en koskaan nuorena edes tajunnut haaveilla. Se täytyy kyllä suoraan myöntää, että keho ei ole enää sama kuin nuorena. Limakalvot eivät ole enää niin ihanan kosteat ja orgasmit eivät ole niin rajuja. Eikä ole enää sitä että koko ajan on seksi mielessä, kuten nuorena. Mutta siis seksi on ehdottomasti tästäkin huolimatta parasta ikinä ja yli neljäkymppiset kumppanit ovat ihania ja osaavia.

7/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä oon löytänyt. Kumpikin voi kokeilla ja toteuttaa mitä haluaa. Puhumme myös mistä tykkää ja mistä ei. Omana itsenään voi täysin olla ilman että tarvii pelätä mitään. Ja kun tykkäämme paljon toisistamme niin toiselle nautinnon tuottaminen tulee luonnostaan ja tunteella. Mitään sellaista ei tehdä tai kokeilla jos toinen ei sitä halua.

Vierailija
8/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, nyt vain tinderiin profiilia ja sitten kun risteilyt taas alkavat niin niille mukaan. Hankit vaikka sarjalipun. Itse olen juurikin risteilyillä saanut parasta seksiä.

t:42v sinkku

Vierailija
9/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 42-vuotiaana parasta seksiä elämässäni :) Johtuu paljon kumppanista, joka on huomioonottava ja hyvä. Ja rakas kaikin puolin.

Vierailija
10/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v jälkeen toisella kierroksella olen saanut pelkästään hyvää seksiä. Ja lähes liiankin kanssa.

Ja saa tietysti vaatia, mutta silloin sen pitää toimia molempiin suuntiin. Henkilökohtaisesti en siitä pidä, vaan ennemmin yritän jutella ja selvittää pienimmätkin seikat, mistä toinen voisi nauttia ja sitten kokeilla sitä. Ehkä lähinnä semanttinen ero, mutta pidän enemmän kun molemmat yrittävät omasta halustaan tehdä toisilleen hyvää.

Vierailija
11/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka huomioisi sinutkin? Niinpä, miehet ovat aina itsekkäitä seksissä, muna sinne ja miehelle tyydytys, ulosveto ja ravistus..JOS TÄHÄN TYYTYY! En ikinä olisi noin. Vaadin itselleni ensi aina, mies ei kyllä tule ja pane ellen ensin itse saa.

Vierailija
12/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempiahan miehet ovat silloin. Minulla on teoria, että pidempiaikaisessa suhteessa ollut kannattaa ottaa - on opetellut homman exänsä kanssa kunnolla. Vai mitä? Ja kemiastahan se enemmän on kiinni kuin tekniikka-asioista.

Vierailija
13/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös näin yli nelikymppisenä, lähes viisi vuotta sitten eronneena, vain hyvää seksiä. Puolisen vuotta sitten löysin täydellisen kumppanin. Tosin jopa kymmenen vuotta vanhempi, mutta kaikki natsaa niin hyvin yhteen. Pitkiä sessioita, joissa saan sarjaorgasmeja. Mies osaa ottaa oman nautintonsa, mutta huolehtii aina minun nautinnostani. Ollaan molemmat kokeilunhaluisia ja avoimia. Uskon, että ikä vaikuttaa tähän. Kumpikin uskaltaa heittäytyä ja kertoa toiveistaan.

Älä ap vielä luovuta, elämäsi parasta seksiä on vielä tulossa!

Vierailija
14/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka huomioisi sinutkin? Niinpä, miehet ovat aina itsekkäitä seksissä, muna sinne ja miehelle tyydytys, ulosveto ja ravistus..JOS TÄHÄN TYYTYY! En ikinä olisi noin. Vaadin itselleni ensi aina, mies ei kyllä tule ja pane ellen ensin itse saa.

Vaikutat herttaiselta ihmiseltä.

Vierailija
15/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyyden rietastelut saattavat vaikuttaa psyykeen siten että mikään ei onnistu.

Itse olen edennyt seksin alalla nousujohteisesti. Nyt mittarissa 50 vuotta ja asiat ovat paremmin kuin koskaan.

Vierailija
16/20 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy taitavia seksin salat tuntevia miehiä ihan miten paljon haluat, kun suoraan tämän sanot. Aikataulutat vaan niitä tai miksei montakin kerralla. Kun vaihdat miestä riittävän usein niin himotkin niillä pysyy korkealla. Ekan panon eteen nähdään aina eniten vaivaa,

Nelikymppisen ei tarvitse enää pihtailla. Anna palaa!

Vierailija
17/20 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+, tapasin about saman ikäisen naisen viime syksynä. Meillä tuntuu halut, tarpeet eri tasoilla kohtaavan. On intohimoa, hellyyttä, henkisyytyä ja fyysisyyttä.

Olen varma että myös sinä löydät sitä mitä etsit.

Vierailija
18/20 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa seurustella yksinkertaisen insinöörin kanssa, jolla on amiksen sänkytaidot.

Elämä on valintoja.

Vierailija
19/20 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempiahan miehet ovat silloin. Minulla on teoria, että pidempiaikaisessa suhteessa ollut kannattaa ottaa - on opetellut homman exänsä kanssa kunnolla. Vai mitä? Ja kemiastahan se enemmän on kiinni kuin tekniikka-asioista.

No siis minulla tämä laimeampi seksi on ollut myös pitemmissä suhteissa, joissa muuten olen halunnut toista ja on ollut henkinen puoli kunnossa. Viimeisinkin suhde oli tällainen, todella koin yhteyttä muuten.

Suurimmilta virheiltä ovat tuntuneet säädöt, joissa minulle on kaupattu kevytsuhdetta ja olen hyväksynyt sen, ja lopputulos vain miehen oma nautinto. ap

Vierailija
20/20 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa seurustella yksinkertaisen insinöörin kanssa, jolla on amiksen sänkytaidot.

Elämä on valintoja.

Se voi olla, että se miestyyppi, joka minulle iskee, on sitten väärä. Olen tätä itsekin miettinyt. ap