Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada myytyä ylimääräiset vaatteet kaapista?

Vierailija
25.05.2021 |

Miten saatte kaupattua vaatteet ja muutettua ne rahaksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähde siihen rumbaan. Lahjoitin ulkomaille.

Vierailija
2/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyt eurolla voit jotain saada myydyksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tise-appi toimii kohtuullisen hyvin. Älä ylihinnoittele.

Vierailija
4/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin lämpimää vaatetta saan kaupaksi kylmällä, erityisesti asusteita ja villaa. Sesonkikampetta menee sesonkiaikaan (esim. lasketteluvaatteet). Kesän korvalla menee kesämekkoja.

Tärkeää on myös tietää eri vaatteiden kirppisarvot.

Tärkeää on myös tietää, mikä on muodissa milloinkin. Siksi seuraan esim. New York Lookbook.

Yksi vinkki on kirjata ilmoitukseen "retro", "vintage", 80-luvun", "90-luvun", jne.

No rehellisesti kyllä kaikki muu tavara, esim. kodintavara, liikkuu paljon paremmin kuin naisten vaatteet.

Vierailija
5/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän niitä voi myydä jos Stockallakin. Viet kulman paraatiovesta sisään, jätät sinne ja raha tulee tilille.

Vierailija
6/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venezuelalainen vaimoni myi paikallisella itsepalvelukirppiksellä vuokraamalla pöydän.

Vierailija
7/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahjoittanut aina Pelastusarmeijan kirpputorille. Ei tulisi mieleenikään pyytä rahaa käytetyistä vaatteistani. Sinne on menneet niin Marimekot kuin liian pieniksi jääneet korkealuokkaiset vaelluskengätkin.

Vierailija
8/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää useaan vuoteen viitsinyt nähdä sitä vaivaa, että yrittäisin myydä vaatteitani millään kirpiksellä. Vaatekaappini olen tyhjentänyt vääränkokoisista, mutta hyväkuntoisista  vaatteista viemällä ne keräykseen.

Kaikki nuhjaantunut ja kulahtanut menee roskiin poltettavaksi.

Parin sadan tilin olen tehnyt vain myymällä astioita, koriste-esineitä, verhoja yms. Keräsin jossain vaiheessa esimerkiksi tietynvärisiä lasimaljakoita ja laitoin ne myyntiin, kun totesin, että aivan turhaa hinata niitä muutossa eteenpäin.

Kuten edellä todettiin, naisten vaatteilla ei ole kysyntää, elleivät sitten ole jotain erityisen kiinnostavaa ja kysyttyä lajia.

Vierailija
9/9 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy jollekin pervoille.  kai ne ostaa mitä vain vaatteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi