Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitin yhdessä arvonnassa muistikirjan. Mihin sitä käytetään?

Vierailija
24.05.2021 |

En keksi muuta tarkoitusta kuin kalenterin tapaisesti voisin kirjata ylös, jos jonnekin meno. Oon työtön eli mitään työhön tai opiskeluun liittyviä en voi kirjoittaa. Vai pitäisinkö päiväkirjana?

Ideoita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muistikirjaa?

Vierailija
2/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka kiitollisuuspäiväkirjan pitäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Bob Proctor kirjoittaisi siihen?

Vierailija
4/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin vanhanaikainen nelikymppinen, että rakastan vihkoja ja muistikirjoja. 

En tykkää yhtään kirjoittaa muistiinpanojani tietokoneelle tai puhelimelle. 

Viimeksi olen kirjoitellut sananlaskuja ja karjalaisia ruokareseptejä ja kokkausvinkkejä muistikirjaani. 

Vierailija
5/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenniinkiitollinenjaonnellinenkoska kirjoitti:

Mitä Bob Proctor kirjoittaisi siihen?

Tää oli hyvä  : D

Vierailija
6/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan kauppaan ihan perinteisen käsin kirjoitetun kauppalapun silloin kun on paljon ostettavaa. Käytän muistikirjan sivua, jonka repäisen mukaan.

Kopioin käsin muistikirjaan joitakin netistä löytämiäni neuleohjeita, kuviomalleja jms. vastaisen varalle.

Vierailija
7/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kalenterin bullet journal -tyyliin, samassa muistikirjassa on jo useampi vuosi. Kirjoittelen ylös myös erilaisia ajatuksia, päiväkirjamaista tajunnanvirtaa tms. Piirrän käsitöiden luonnoksia.

Vierailija
8/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan kauppaan ihan perinteisen käsin kirjoitetun kauppalapun silloin kun on paljon ostettavaa. Käytän muistikirjan sivua, jonka repäisen mukaan.

Kopioin käsin muistikirjaan joitakin netistä löytämiäni neuleohjeita, kuviomalleja jms. vastaisen varalle.

Hyvä vinkki tuokin :)

Vierailija
9/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin vanhanaikainen nelikymppinen, että rakastan vihkoja ja muistikirjoja. 

Viimeksi olen kirjoitellut sananlaskuja ja karjalaisia ruokareseptejä ja kokkausvinkkejä muistikirjaani. 

Ihan hyvä vinkki. Ainut vain, että jos päätän täyttää muistikirjan resepteillä miten löytää jonkun tietyn reseptin? Joudutko selaamaan sivuja läpi vai ootko tehnyt muistikirjaan sisällysluettelon ja numeroinut sivut?

Vierailija
10/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä itse haluat. Kirjaan voi kirjoittaa ideoita, netistä /videoilta ideoita, laittaa tarran tai kuvan, positiivisia asioita, luonto, kiinnostuksia, harrastuksia, jostain kirjasta muistiinpanoja jne. Tai tärkeitä asioita ylös, jotka ovat sinulle positiivisia tai kiinnostavia. 

Vierailija
11/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pitää tukkimiehen kirjanpitoa masturbointi kerroistasi.

Vierailija
12/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vinkki. Ainut vain, että jos päätän täyttää muistikirjan resepteillä miten löytää jonkun tietyn reseptin? Joudutko selaamaan sivuja läpi vai ootko tehnyt muistikirjaan sisällysluettelon ja numeroinut sivut?

Joo, olen tehnyt sisällysluettelon ja numeroinut sivut. 256 sivua näköjään on tuossa muistikirjassani. 

Vierailija
13/13 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirjaa kirjoittanut 57 vuotta. Pöytäkalenteri johon merkaan kaiken.Seinä kalenteri, myös tänään esim.seinäkalenteri on iso punainen sydän lapsen lapseni nimi..... 19v. Huomenna eri perheen ,mutta myös lapsen lapseni tyttö,  punainen sydän nimi 13v.Kun tyttö syntyi,poika totesi serkustan: mummo hyvä, sytyi päivää myöhemmin,kuin minä .Nyt Eno kerkiää aina minun syntymäpäivilleni!Olen onekas eläkeläinen saan posti posti kirjeitä ja toki vastaan ne.On Kirje kaveri 50 vuoden takaa,Etuokieuteetuna saan joulukortit, postitse muutamilta.Miten ilahdutaakin!Nähty vaivaa. Kun en ole siellä missä kaikki ovat F.B. ilmaisten kuva kortejen ymm.mahdolisuuksien takana.Klikata joku vaan ja velvolisuus hoidettu.