Kurkussa tuntuu kipua, töihin vai ei
Kommentit (13)
Varaa aika koronatestiin ja ilmoita ettet pääse sen vuoksi töihin.
Paitsi toki jos työskentelet etänä kotikonttorilta. Sitten ok tehdä työpäivä.
No ei. Miksi tällaista pitää edes miettiä?
Kuinka kauan kestää k testin valmistumisessa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan kestää k testin valmistumisessa?
Seuraavana päivänä saa tuloksen.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Miksi tällaista pitää edes miettiä?
En tiedä, meillä töihin tuli viime viikolla työntekijä, joka valitti, että kurkku on vähän kipeä ja muutenkin omituinen olo. Esimies käski pois töistä ja koronatestiin. Me kaikki oltiin tosi järkyttyneitä, että mikä v**tu ihmisiä vaivaa, kun ei ymmärretä. Ei ollut hänellä koronaa, mutta jotain vikaa päässä.
Noin vuorokauden kestää varmaan näin maanantaina. Eilen kun itse kävin niin tulos tuli 7,5tunnissa.
Niin ja töihin et mene. Testiin mars ja sieltä suoraan kotiin etkä liiku kotoa minnekään ennen kun tulos tulee.
No älä helvetissä mene. Mä ja 20 muuta oltiin just karanteenissa tollasen valopään takia, joka tuli vähän kurkku kipeänä töihin. Muuntovirusta niin maskit ei säästäneet karanteenilta.
Vierailija kirjoitti:
Noin vuorokauden kestää varmaan näin maanantaina. Eilen kun itse kävin niin tulos tuli 7,5tunnissa.
Niin ja töihin et mene. Testiin mars ja sieltä suoraan kotiin etkä liiku kotoa minnekään ennen kun tulos tulee.
Tämä siis Helsingissä.
Helsingissä on tullut nopeiten 6h tulossa ja hitaiten 12h tulossa. Käyty on noin 15krt meidän viisihenkinen perhe yhteensä.
ei