PerSuja ekaa kertaa äänestäviä?
Kommentit (12)
Todennäköisesti äänestän ekaa kertaa perussuomalaisia.
Ei todellakaan. Ei persut vedä puoleensa sellaisia, jotka ovat aidosti perehtyneet asioihin, kuten minä.
Tervetuloa joukkoon. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :) Itse olen äänestänyt persuja jo yli 10 vuotta.
Ei olis enää edes eka kerta. On kyllä niin järkipuolue. Sitä ei vaan ole mahdollista tietyissä piireissä huudella.
Eduskuntavaaleissa se taitaa olla mulle ainoa mahdollinen puolue. Kunnallisvaaleissa käy myös Kokoomus.
Luultavasti äänestän nyt persuja kun en tuon tanhupallon johtamaan laumaan enää luota. Kulmuni takaisin.
No täytyy myöntää, että tuo EU-paketti katkaisi kamelin selän. Aion protestina äänestää persuja, vaikka lähipiiri kyllä lahtaisi jos saisi tietää
Täällä eka. Helsingissä Vihreät hävittäneet luontoa ja haluavat rakentaa pilvempiirtäjiä mukamas ilmastosyistä. No se on moneen otteeseen jo todistettu höpönlöpöksi, mitä korkeampi sen pahempi energiasyöppö eikä sementtikään ole mikään ilmaston kaveri.
Persut, RKP, KD ja ainakin Kepu haluavat pistää täällä jarrua touhuun. Jos vielä jotain on pelastettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Ei persut vedä puoleensa sellaisia, jotka ovat aidosti perehtyneet asioihin, kuten minä.
Itseasiassa persuihin valuu ainakin kokoomuksesta ja kepusta juuri sitä väkeä, joka osaa ja uskaltaa ajatella omilla aivoillaan eikä suostu tyytymään Ylen ym. muiden tarjoamaan kognitiiviseen dissonanssiin esimerkiksi elvytyspaketin tai nuorisorikollisuuden kasvun suhteen.
Olen itse asiassa eri mieltä hyvin monesta asiasta, mutta maailman meno nyt vaan on sellainen että anti-vihreä ääni on ainoa jonka suostun antamaan. Ja se on PS.
Minä. Ennen äänestin ympäristösyistä vihreitä, mutta heillä on liikaa sellaista muuta politiikkaa, mistä en pidä.
Vasemmistopuolueita en äänestä, koska niiden verotushaaveet tekevät minut hulluksi. Esim maakuntavero ja progressiivinen kunnallisvero.
Vierailija kirjoitti:
No täytyy myöntää, että tuo EU-paketti katkaisi kamelin selän. Aion protestina äänestää persuja, vaikka lähipiiri kyllä lahtaisi jos saisi tietää
Mulla sama, ehkä äänestään enemmän nykymenoa vastaan kuin Persujen puolesta.
AP
Täällä yksi 🙋🏼♂️