Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli viisikymppisen naisen tyyli

Vierailija
21.05.2021 |

Leikkautin hiukseni lyhyehköksi ja meikkaan hillitysti - vaalean heleä puuterointi ja tyttömäinen poskipuna sekä pirteän punaiset huulet tuovat oman säväyksensä arkilookiin.

Näytän nyt paljon nuorekkaammalta kuin aikaisemmin pitkillä hiuksilla. Suosittelen!

nainen53v

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies53v leikkii naista?

Vierailija
2/10 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi esteettisestä syystä leikata mut kivat sulle. T: N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva jos tykkäät. Mun tyyli on ihan toisenlainen, ja se on ihan mulle sopiva.

Vierailija
4/10 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuovat miehellä säväyksen arkilookiin.

Vierailija
5/10 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätityylille kuulostaa.

Vierailija
6/10 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tyttömäinen poskipuna, t. 53v" 🤢

Vierailija
7/10 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa. Kyllä pitkät hiukset ei yli 45 sovi, niin se vain on. Ei moni tajua vasta kun tekee muutoksen.

Vierailija
8/10 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen voi olla hyvinkin vetävännäköinen mutta myös kovin mummomainen. Viisikymppisen olemuksessa näkyy, millaista elämää on tullut vietettyä. Terveesti ja liikunnallisesti elänyt ihminen on viisikymppisenä upeassa kunnossa ja näyttää hoikalta ja hyvältä. Mutta jos on istuttu sohvalla mussuttamassa sipsejä tai kaljabaarissa tupakalla, niin viisikymppinen näyttää jo hautaan valmiilta.

Vierailija
9/10 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa. Kyllä pitkät hiukset ei yli 45 sovi, niin se vain on. Ei moni tajua vasta kun tekee muutoksen.

Höpö höpö.

https://www.elle.com/beauty/hair/g27276/celebrities-over-40-with-long-h…

10/10 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leikkautin hiukseni lyhyehköksi ja meikkaan hillitysti - vaalean heleä puuterointi ja tyttömäinen poskipuna sekä pirteän punaiset huulet tuovat oman säväyksensä arkilookiin.

Näytän nyt paljon nuorekkaammalta kuin aikaisemmin pitkillä hiuksilla. Suosittelen!

nainen53v"

Mikään mahti maailmassa ei saisi minua pukeutumaan noin. Hiukseni ovat pitkät ja yleensä kiharran niitä. Puuteria en käytä, se pilaa ihon ja tuo rypyt näkyviin. Poskipuna ja "pirteän punaiset huulet" tekisi minut kammottavan näköiseksi. Minulla on sen sijaan vahvasti meikatut silmät. Muu osa naamaani ei meikkiä tarvi, ainoastaan tehokkaasti kosteuttavaa rasvaa runsaasti. 

Pukeutumisessa käytän kireitä housuja ja väljempää yläosaa. Jos yläosa on tiukempi, laitan korsetin, koska en jaksa ruveta vatsakumpua äheltämään pois. Mukavan isot tissit sitä paitsi häviäisivät siinä samalla - ja alkaisivat roikkua. Ulkona on farkku- tai nahkatakki. Samaa mallia, mitä nuoret käyttävät. Lyön vaikka vetoa, että olen paljon sinua nuoremman näköinen.

t. toinen nainen 53v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi