Mä niiiin tiedän, että uus yläkerran asukas ja sen kaverit polttaa pilveä!!
Ja mistäkö tiedän, no ennenkin tiestysti kuullu kun ne pölöttää ja välillä räkättää.
Mut nyt tulin iltalenkiltä, ja ainakin viiden kuuden lössi seiso pihalla.
Kävelin ohi, ja kuuntelin kun ne jokainen puhui TAUKOAMATTA.
Siis se oli niin outoa kävellä ohi ja kuunnella taukoamatonta puheensorinaa.
Se ei ollut normaalia keskustelua.
MEINASIN kysyä, pilveäkö polttelette, mutta olin hiljaa.
Siihen muutti sellanen rastapää. Sillä on koiranpentukin...
Kommentit (19)
Nimetöntä ilmoo poliisille sitte vaan...kyllä muuttaa äkkiäkin pois
Varmasti nauttivat siitä suuresti, myös hyvästä seurasta.
Ei, mä rukoilen heidän puolestaan että tulisivat uskoon ja pelastuisivat..ap
Ihan kauheita narkkareita, puhuu ja nauraa! Pitäs linnaan mätänemään tuollaset puheliaat hupiveikot viedä, koiraakin varmaan pelottaa kun se ei tiedä mitä ne puhuu ja nauraako ne sille vai mitä! Äkkiä 10 maijaa paikallr ja hipit linnaan tai mielisairaalaan!
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheita narkkareita, puhuu ja nauraa! Pitäs linnaan mätänemään tuollaset puheliaat hupiveikot viedä, koiraakin varmaan pelottaa kun se ei tiedä mitä ne puhuu ja nauraako ne sille vai mitä! Äkkiä 10 maijaa paikallr ja hipit linnaan tai mielisairaalaan!
Kauheaa on se, että pilvenpolttelukin aiheuttaa masennusta ja tuhoaa ihmisen sielun.
Minä tiedän mitä pilven polttelu aiheuttaa mielenalueella, olen ite sen kokenut.
Se on huumetta, ja on portti vahvemmille huumeille...ei siis kannata vähätellä.
Ap
Mun parvekkeelle ja asuntoon tuli pari vuotta sitten toistuvasti saablarinmoinen cännäbiksen löyhkä eräältä parvekkeelta öisin. Alkoi sen verran viduddamaan että yhtenä kesäyönä kun yritin kämppääni tuulettaa, totesin itsekseni parvekkeella kuuluvaan äänen syvällä rintaäänellä puhuen että tuo käry tulee asunnon numero xx parvekkeelta ja että ilmoitan siitä poliisille niin voivat käydä huumekoirien kanssa rimputtelemassa ovikelloa.
Yllätys yllätys, käry loppui kuin seinään.
Hippiheinän käryttäjä varmaan laski alleen.
Muistan kuinka olin useimmiten tosi ahdistunut kun polteltiin...vain yhden ainoan kerran nauroin kuollakseni. Se oli ainoa kerta kun tuntui oikeasti hauskalta olo.
Muutoin näin peilistä yhtäkkiä hirviön naaman ja olo oli ahdistunut...ei kiitos enää ikinä sitä myrkkyä. Ap
Narkkarit vastailee kun itekkin polttelevat ja vetelevät ties mitä aineita.
Täh? Naapuri jutteli kavereidensa kanssa ja sinä päättelit siitä että polttelevat? :D
Tiesitkö aapee, että joillekin sosiaaliset kontaktit ovat ihan luonteva ja nautittava osa elämää. Kannattaisi sinunkin ehkä kokeilla.
Mun naapuri polttaa pilveä varmuudella, välillä rappukäytävässä haisee. Ei kiinnosta minua sen enempää.
Ilmiantoo kehiin. Ties mitä muuta rikollista tekevät ja myyvät huumeita vaikka lapsille ja sitten hyväksikäyttävät niitä.
Mun naapuri kasvattaa pilveä. Poliisit kävivät kerran hakemassa kasvit pois, mistään polttelusta ne eivät kiinnostu.
Mieluummin teen keksejä. THC9 muuttuu THC11:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun parvekkeelle ja asuntoon tuli pari vuotta sitten toistuvasti saablarinmoinen cännäbiksen löyhkä eräältä parvekkeelta öisin. Alkoi sen verran viduddamaan että yhtenä kesäyönä kun yritin kämppääni tuulettaa, totesin itsekseni parvekkeella kuuluvaan äänen syvällä rintaäänellä puhuen että tuo käry tulee asunnon numero xx parvekkeelta ja että ilmoitan siitä poliisille niin voivat käydä huumekoirien kanssa rimputtelemassa ovikelloa.
Yllätys yllätys, käry loppui kuin seinään.Hippiheinän käryttäjä varmaan laski alleen.
ne rupes piikittään suoneen. ap porvoon oma kasvatti
Mä ilmoitin poliisille kun lapsi löysi metsäretkellämme maastosta pienen pussin valkoista jauhetta. Otin pussin mukaan ja annoin poliisille kun tulivat käymään, sanoivat että alle 3 rkl on niin pieni määrä että ens kerralla roskiin vaan jos ei ole enempää, ei tarvitse soittaa moisesta määrästä. Kuulosti mun korvaan aika metkalle että ois ihan ok heitellä roskiin vaan. Ties kuka ne sieltä dyykkaa.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Naapuri jutteli kavereidensa kanssa ja sinä päättelit siitä että polttelevat? :D
Tiesitkö aapee, että joillekin sosiaaliset kontaktit ovat ihan luonteva ja nautittava osa elämää. Kannattaisi sinunkin ehkä kokeilla.
Mun naapuri polttaa pilveä varmuudella, välillä rappukäytävässä haisee. Ei kiinnosta minua sen enempää.
No ollaan mieheni kanssa mietitty aiemmin, että onkohan se porukka jotain pössyttelijöitä...sen muuton jälkeen alko lappaa outoja tyyppejä eestaas..niitä tulee ja menee koko ajan.
Ja koska ite aikoinaan poltellu kans, niin tiedän miltä se kuulostaa ja näyttää.
Sääliks käy vaan sitä koiraa, se tyyppi käyttää sitä vaan nopeesti ulkona, tässä kun oon kotona ollut, niin en ole nähnyt että olisi oikeasti lähtenyt lenkille sen kaa. Se koira vaikuttaa tosi energiseltä. Sen miehen oon monesti nähnyt yksin kävelevän, miksei ota koiraa mukaansa...
En tiedä oisko noloa, jos sanoisin hälle, että jos hän ei ehi, niin voisin ulkoiluttaa koiraa samalla ku ite käyn lenkillä...
Ap
No, so what.