Miehen mielestä käytän liikaa wc-paperia, ehdotti pissipyyhkeen hankkimista.
Mies laskeskeli että tulisi iso säästö vuodessa jos wc-paperia käyttäisi vaan 'isolla hädällä' ja pienemmällä hädällä pyyhkisi pissipyyhkeeseen ja pesisi sen sitten säännöllisesti. Oletteko käyttäneet pissipyyhkeitä? Hyviä, huonoja kokemuksia?
Kommentit (35)
Käsisuihku ja kangaspyyhe, hygieenistä ja mukavampaa, pesu 60-90 asteessa vaatteiden/lakanoiden ym. kanssa
Pissipyyhe kuulostaa ällöttävältä.
väsynyttä, mutta uppoaa silti palstamammoihin
Roikkuuko se pissipyyhe siellä käsipyyhkeiden vieressä?
Kakalle kakkapyyhe? 🙄 Siinä olisi vieraille ihmeteltävää kun wcn naulakossa roikkuisi ulosteelta lemuava pyyhe
Mitähän se mies tykkäisi, kun semmoinen veri- ja paskaraidoitettu pyyhe roikkuisi vessassa...
Käytän pissapyyhettä retkillä. Voisi se olla hyvä myös arjessa. Sehän ei ala haisemaan vaikka luulisi. Virtsa on steriiliä.
Voishan tuota kokeilla, vaikka sellaisia pienenpieniä pyyhkeitä, jonka vaihtaisi joka kerran jälkeen ja sitten pesisi 90 asteen pyykissä.
Mun pitäisi vaihtaa se pyyhe joka vessakäynnin jälkeen... mahtais tulla iso säästö...
Meillä pestään terveyssiteet ja käytetään uudelleen vähintään kerran.
Ihmiset eivät näköjään ole ennen kuulleet pissapyyhkeistä. Nehän on kuin kestovaippa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän pissapyyhettä retkillä. Voisi se olla hyvä myös arjessa. Sehän ei ala haisemaan vaikka luulisi. Virtsa on steriiliä.
Mut ku siihen samaan liiskautuu myös veri ja valkovuoto. Koko ajanhan sieltä pillusta valuu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pestään terveyssiteet ja käytetään uudelleen vähintään kerran.
Näinhän osa tekee oikeastikin. On nimittäin olemassa kestositeitä. Olen yleensä ekologisten valintojen kannalla, mutta tuossa menee raja. En todellakaan rupea mitään verirättejä pesemään.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Mä käytän vauvan pepunpyyhkimis-pyyhkeitä. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Käsisuihku ja kangaspyyhe, hygieenistä ja mukavampaa, pesu 60-90 asteessa vaatteiden/lakanoiden ym. kanssa
Hyvä idea. Tai kerää metsästä sammaletta. Siis irtonaista. Maasta sitä ei saa repiä.. Voikohan sammalta laittaa wc pönttöön?
Ei tulisi mieleenkään!!!