Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla monikkolasten vanhempia ?

Vierailija
21.05.2021 |

Vieläkö suositellaan, että monikkolapset pitäisi pukea erilaisiin vaatteisiin ?

Työskentelin itse aikoinaan monikkolasten(kin) kanssa ja esim. monet kaksoset olivat todella ihastuneita samanlaisiin vaatteisiin. Miten nykysuositukset menee. tai miten vanhemmat yleensä itse näitä asioita nykyään miettivät.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kaksoseni ovat 20-vuotiaita. En ole ikinä kuullut, että olisi suositeltu samanlaisia vaatteita. Enkä niitä kyllä laittanutkaan, molemmille omanlaiset.

Vierailija
2/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth B kirjoitti:

Omat kaksoseni ovat 20-vuotiaita. En ole ikinä kuullut, että olisi suositeltu samanlaisia vaatteita. Enkä niitä kyllä laittanutkaan, molemmille omanlaiset.

tämä on ollutkin järkevää . Oletteko asuneet Suomessa vai jossain muualla  maailmalla ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth B kirjoitti:

Ei olekaan suositeltu. Mutta kun itse työskentelin monikkolasten kanssa, niin suurin osa tahtoi itse pukeutua samanlaisiin . 

Vierailija
4/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa.

Vierailija
5/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on monikkolapset? Moninkertaisesti vammaisia? Monesti jälkeenjääneitä? Monta kättä ja jalkaa?

Vierailija
6/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienet kaksoset ja joitain vaatteita on samanlaisia, mutta suurinosa erilaisia. Suosituksista en tiedä, mutta ostelen paljon käytettyjä vaatteita, enkä rupea tarkoituksellisesti metsästämään samanlaisia.

Vierailija
7/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti puki vauvoina mun kaksosveljet samanlaisiin vaatteisiin. Kun alkoivat pukea itse, valitsivat tietysti oman makunsa mukaan vaatteet.

Meillä on neljä lasta. Isommat ovat molemmat tyttöjä ja haluavat pukeutua samanlaisiin vaatteisiin ja onnistuneesti huijaavat olevansa kaksosia. Oikeat kaksoset ovat vauvoja, ja äitini tavoin puen heidät vähintään saman värisiin vaatteisiin. Tämä siksi, että pyykkihuolto on helpompaa, kun samanväristä pyykkiä tulee kerralla enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän