Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten koronarokottaminen. Kuka ottaa vastuun haitoista?

Vierailija
21.05.2021 |

Mielestäni vanhempi joka osallistuu rokotteen testaamiseen lapsensa kanssa, syyllistyy lapsen pahoinpitelyyn.

Yhden videon olen jo nähnyt halvaantuneesta pikkupojasta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun harteille se jää.

Vierailija
2/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omat on sen verran pieniä, ettei tarvitse vielä ainakaan murehtia tuota. Suoraan sanoen, en tietäisi mitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän alle 16-vuotiaita rokotetakaan poislukien riskiryhmää.

Vierailija
4/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä.Älä ota rokotetta lapsillesi.Älä ota itsellesikään!

Vierailija
5/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi ottaa vastuun. Niin kuin muutenkin kaikkeen lapsiin liittyvässä. Jos lapsi on riittävän vanha, hän ehkä pystyy päättämään itse.

Vierailija
6/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuka ottaa vastuun niistä haitoista, jotka aiheutuvat rokottamattomuudesta?

Vierailija
7/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan sentään niin hullu ole, että antaa lapsensa koekaniiniksi? Eihän?

Vierailija
8/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rokottaa vain ne lapset jotka aikoo pitää. Hyvä että AP tuo taas faktaa esiin, hän on nähnyt yhden videon. Mitäpä jos kuunnellaan niitä, joilla on asiantuntemus ja tietämys eikä mitään youtube vaikuttajia. 

Vierailija
9/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella käy sääliksi niitä lapsia, joiden vanhemmat jättävät lapsensa rokottamatta. Nämä hirviövanhemmat saavat minun puolestani jäädä rokottamatta, kuolkoon pois. Mutta että ehdoin tahdoin haluaa jättää lapsensa suojaamatta koska ei tieteelliset uskomukset sanovat niin. 

Vierailija
10/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pysty sitä vastuuta ottamaan, sen takia vielä ei rokotetakaan lapsia.

Vierailija
11/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä apukoululaisia tällä palstalla oikein on?!!!?  Suhtaudutaan rokotteisiin kuin joku kivikautinen juntti ja uskotaan kaikkiin huhuihin. Oikeaa tietoa on tarjolla ja rokotteet ovat aina monta kertaa turvallisempia kuin ne taudit joita vastaan ne on kehitetty. 

Vierailija
12/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ottanut vastuun kaikista niistä lääkekokeiluista mitä lapsille on ennen tehty?

Kaikki lapsille annettavat lääkkeet on aina testattu ja tarkkaan, myös lapsilla, ihan penisiliinista, syöpälääkkeistä ja muista alkaen.

Samoin kaikki rokotteet.

Miten muuten luulet, että niitä uskalletaan lapsille antaa?

Vierailija
13/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattufoliotädit!!!

Niin tekopyhää väittää kaikkia mahdollisista haittavaikutuksista huolissaan olevia suurinpiirtein mt-ongelmaisiksi ja seuraavaksi liittyä itse samaan kerhoon.

Eikö "hyödyt on suuremmat kuin haitat" enää päde ;)

Vierailija
14/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on ottanut vastuun kaikista niistä lääkekokeiluista mitä lapsille on ennen tehty?

Kaikki lapsille annettavat lääkkeet on aina testattu ja tarkkaan, myös lapsilla, ihan penisiliinista, syöpälääkkeistä ja muista alkaen.

Samoin kaikki rokotteet.

Miten muuten luulet, että niitä uskalletaan lapsille antaa?

Huhuina olen kuullut, ettei HPV- ja sikainfluenssarokotteiden haittavaikutuksista kukaan ota vastuuta. Vaikea "näyttää toteen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä