Miehen mielipide; naiset leikkauttavat lyhyet hiukset koska luulevat nayttavansa niin nuoremmilta mutta nayttavat vanhemmilta. Minun mielipiteeni; naiset kasvattavat pitkat hiukset
jotta näyttäisivät nuoremmilta mutta näyttävät vanhemmilta.
Mikä on sinun mielipiteesi asiasta?
Kommentit (15)
Yli 35-vuotiaita taas vanhentaa pitkä tukka.
Johtopäätös: Tuolle ikähaitarille osuvat, teillä on suurin vapaus pitää juuri sellaista kampausta kuin haluatte!
Toisille käy pitkät toisille pätkät, toiset näyttää nuoremmilta/vanhemmilta/rumemmilta/kauniimmilta jne. Eli riippuu ihan kunkin ihmisen ulkonäöstä minkälaisissa hiuksissa näyttää parhaimmalta.
Pitkä tukka nuorentaa vanhan naisen.
t. 37 v, pitkäletti
just eilen yks täti kysyi että jokos mulla on koulu alkanut. oli hieman hämmästynyt kun sanoin että en oo kouluja käyny moneen vuoteen, kun mä kuulema oon niin nuoren näköinen että pitäis koulussa olla vielä. juu, kiitos vaan, mutta mä täytän kyllä kohta jo 30..
sori, meni vähän aiheen vierestä..
jne muut iäkkäät rouvat näyttää hyviltä pitkissä hiuksissa!!
Lyhyet hiukset ei sovi kaikille, yleensä pitkät hiukset kaunistaa naista. Naisen kruunu, sanotaan. Pitkistä saa erilaisia kampauksia, ei niitä tarvi levällään pitää koko ajan.
näytti nainen sitten nuoremmalta tai vanhemmalta.
Ottaa aivoon, kun leikkasin hiukset, oot 30+
Varsinkin vanhemmat ihmiset tulevat usein kehumaan hiuksiani.
t: se pitkäletti
Mutta sellaset paksut ja hyvinvoivat pitkät hiukset. Ei ole mitään sen kauniimpaa! Esim. elokuvassa Geishan muistelmat. Wuuuu.... Katselin vain kauniita pitkiä hiuksia, visuaalisesti erittäin näyttäviä.
Itse en tiedä, mitä teen, kun tulen " liian vanhaksi" puoleen selkään ulottuviin hiuksiini, kun sellainen lyhyt sporttinen tuntuu vieraalta ja samoin se Katriina Wuoristo -tyylinen kuohkea puolipitkä tätimalli. Mihin pitäisi suunnata? Antakaa vinkkejä te pitkää tukkaa vieroksuvat. Olen naisellinen, pitkä ja hoikka, en tykkää laittautua kovin paljon, pukeudun hameisiin. Ikää nyt 32.
kasvojen rakenne kysymys.
Eletään 200-lukua, enää ei voi sanoa että yli 35 pitää leikkauttaa " järkevä ja siisti" kampaus itselleen, katsokaa vaikka Susan Sarandonia tai Marita Taavitsaista tai Kaarina Kivilahtea -voitteko rehellisesti sanoa että olisivat paremman näköisiä lyhyessä?
En ajattele näytänkö nuoremmaltá vai vanhemmalta, vaan näytän ITSELTÄNI! Ensimmäisen kerran leikkasin lyhyeksi lukiossa, ja siitä eteenpäin olen välillä kasvatellut olkapäille ja aina palannut lyhyisiin. Värillä saa vaihtelua.
Kun lapset oli ihan pieniä pidin lyhyitä, että oli helppo hoitaa. Nyt mulla on pitkät ja ikää 38 v. Yleensä pidän nutturalla ja se sopii kyllä hienosti kasvoihini. Ja mua kans luullaan yleensä nuoremmaksi kuin olen, tämä tosin on ollut aina näin.
Suomessa.. Muualla euroopassa esim. Italiassa vahoillakin naisilla on pitkät hiukset koska ne mielettään naisellisiksi. Suomessa pitää olla vaatimaton että ei puhuttas selän takana.
itsellä pitkät mutta lyhyetkin on OK
Antaa kaikkien kukkien kukkia