Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliinoista tietävät!!!

Vierailija
18.08.2006 |

Vilkkaalle kuopukselle ja vauvalle tulee suht pieni ikäero niin olen ajatellut ostaa ensimäisen kantoliinan ja ottaisin mielummin trikoisen kuin kudotun.

Olen vähän katsellut liinoja netissä ja päätynyt tulokseen, että joku näistä voisi olla hyvä: Vauvabuumin liina, Moby Wrap -trikooliina tai pikku Ruu. Lähinnä etsin edullista trikooliinaa. Vai olisiko joku muu merkki parempi/edullisempi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki halvemmallakin varmaan hyviä trikooliinoja saa, mutta en osaa sanoa. Pikku Ruusta olen kuullut moitteita, että olisi liian ohut ja joustava, mutta näissä liinajutuissakin jokaisella liinalla on kannattajansa ja makuja on monia :).

Lainaa tai vuokraa liina aluksi, niin voit kokeilla useampaakin ennen ostopäätöstä!

Huggiksiakin varmasti käytettynä liikkuu, joten siten saisi vähän edullisemmin oman hankittua :).

Vierailija
2/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hintasuhde mainio. Pikkuvauvalle ohut on mukava, mutta jos haluaa vahvemman niin niitäkin löytyy Pikku-ruulta montaa eri väriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen Pikkuruuta. Kevyt neulos on juuri passeli pikkuvauvalle, ja menee vielä isommallekin, tuonne yli kymmeneen kiloon asti. Ensimmäisen vuoden voit siis ihan hyvin käyttää tuollaista liinaa.

Vierailija
4/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla erilaisia liinoja, itse en tykännyt trikoisesta lainkaan niin paljon kuin kudotusta.

Vierailija
5/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatin tuota neuvoa ja todellakin kun trikooliina joustaa niin tiukkuus on helppo saada hyväksi. Tosin en ole kuin pari kertaa kokeillut kudottua liinaa, että siitä minulla ei ole juurikaan kokemusta.

Vierailija
6/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huggikseen mitään reikiä tule!

Vierailija
7/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kannoin trikoolinalla 10 kiloisena vielä mutta oma kroppa teki tenän ennen liinaa...

Vierailija
8/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei paljoa eroa noista halvemmista trikooliinoista käyttöominaisuuksiltaan. Trikooliinoja siinä n. 50 e:n hintaluokassa on myös esim. Kaislakehdolla ja Myllymuksuilla (IsoHali). Suosittelisin vasta-alkajalle sellaista, jos pitkän liinan haluaa. Haikarankehtokin on oikein hyvä liina, mutta kudotun kanssa on hankalampi opetella sidontojen tekemistä.

Yksi vaihtoehto sitten on kantopussi, jos haluaa sellaisen ratkaisun joka on helppo ottaa mukaan ja sujauttaa vauva nopeasti liinaan esim. kauppareissulla. Pitkiä aikoja tällaisessa pussissa ei kuitenkaan jaksa kantaa ainakaan isoa lasta, mutta pienen vauvan kans on kätevä, imetyskin onnistuu helposti. Pusseja on esim. Peanut Shell ja Hotsling.

Liinoillahan on hyvä jälleenmyyntiarvo, joten osta ensin trikooliina tai kantopussi ja sitten kun sen aika on ohi, vaihda kudottuun tai vaikkapa ergoon, jolla isomman lapsen sa näppärästi selkäänkin.

Vierailija
9/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se alkaa olla liian heppoinen viimeistään 6kk tienoilla varsinkin jos on ohut ja kapea kuten Hugga...... Paksumpiakin trikooliinoja on joten sellainen kannattaisi hankkia.....

Ei kannata ostaa uutta liinaa missään nimessä koska täällä:

http: //www. babyidea. fi/ On ihan oma kirpputoriosio pelkille kantoliinoille

Ja täältä löydät puolueettomalta sivustolta kaikki suomessa myytävät kantoliinat ja kuvauksen niistä sekä kaikki myyjät ja sidontaohjeet:

http: //www. kantoliinakanava. fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän