Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaapäivät tuntuu valuvan ihan hukkaan kun ei "jaksa" tehdä mitään

Vierailija
19.05.2021 |

Saatan käväistä kaupungilla, mutta väsyn todella nopeasti ihmispaljouteen ja inhoan nähdä itseäni peileistä kun näyttää niin kauhealta. Lopputulos on se, että jaksan vain olla kotona koneella, käydä ehkä jollain lenkillä ja siinä se vapaapäivä menikin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa rentoutua vapaalla yhtään kun stressaan vaan seuraavaa työpäivää

Vierailija
2/6 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota olutta/siideriä, rentoudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös kaupungilla käymistä kun tuntuu että kaikki muut siellä ovat hoikempia, tyylikkäämpiä jne. ja itse on vanhoissa kuluneissa virttyneissä vaatteissa vähän pulskana, naama ihan norsun veellä ja tuhruisena.  Kotona on tietysti luullut näyttävänsä hyvältä, mutta kaupan peilissä totuus valkenee.

Vierailija
4/6 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Oikeasti kello on kohta kuusi ja pitäisi tehdä noin miljoona asiaa ja vapaapäivä on mennyt nukkumalla ja dataamalla...

Vierailija
5/6 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa iskee syyllisyys kun oli vaikka mitä suunnitelmia, eikä saanut aikaiseksi muuta kuin mättää ruokaa ja tuijottaa ruutua.

Vierailija
6/6 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä !! Kovat suunnitelmat joka viikonlopulle ja sit kun se vihdoin koittaa nukun pitkään. Käyn kaupassa. Siivoan kotona. Laitan ruoan. Otan päiväunet. Katson telkkaria ja käyn kävelemässä.

Pihaa pitäisi laittaa, auto siivota sisältä ja ulkoa, ikkunat pestä, sauna pestä, verhot silittää, varasto järjestää..leipoa. Ja mä vaan oon. Paha mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi