Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteet elämässä

Vierailija
18.05.2021 |

Olen aina ollut korkealle tähtäävä ihminen ja aika lailla omaa tietä mutkien kautta kulkien raivannut tietäni kohti unelmia. Aika paljon on tullut työelämässä ja siviilielämässäkin saavutettua, on täydellinen perhe, ura, talo,mökki, jne vaikka ihan nollista olen lähtenyt liikkeelle elämässä.

Mutta kyllä se vain pysähtyi iso ihminen kuin seinään taas, kun on himo saavuttaa lisää. Onko teillä muilla tällaista ongelmaa? En tarkoita, että haluaisin paremman auton tai suuremman veneen, en kaipaa sitä. Kaipaan jotain uusia saavutuksia. Esimerkiksi haluaisin tehdä elokuvan tai vaikkapa kirjoittaa kirjan. En tiedä olenko tulossa hulluksi, mutta jotain vaan pitäisi taas saavuttaa uutta..................ei vaan riitä tämä. kohtalon tovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla tavoitteita. Mielestäni aika normaalia. Kukapa ei haluaisi saavuttaa jotain? Edes pientä? Tai edes yrittää. Tiedän kyllä monta lannistunutta "ei kiinnosta" ei halua" ei pysty" ihan sama" mitä mieltä?"-ihmistä. Ei ymmärrä.

No onneksi kaveripiiriini ei sellaisia kuulu.. tai ainakaan jotka selkeästi eivät tunnu haluavan elämältään mitään suurempaa. Ei se pakko ole, eikä maailmanloppu jos ei onnistu.

Minä ainakin yritän, kun täällä kerron ollaan,mahdollisuuksien maailmassa. Eikä aika taida edes riittää vaikka vanhaksi eläis.

Vierailija
2/5 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma paikka historiassa olis jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allkupääoman hankiiinta ja jos 2 miljooonaan päääsee niin ei tarvii tehdä enäää mitäään.

Vierailija
5/5 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, että olet saavuttanut paljon. Ihan kaikkea tuosta et voi tosin omaksi ansioksesi laskea vaan mukana on ollut runsaasti myös hyvää onnea. Ilman sitä useampikin asia noista olisi jäänyt saavuttamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi