Täällä tulee nykyään aina huono olo jollain tavalla.
Muutaman otsikon kun lukee niin alkaa jo ahdistaa, ei täällä huvita enää käydä.
Ja en oo edes mitenkään herkkänahkainen. Maailma on täynnä kurjuutta ja ahdistusta ja nyt täältäkään ei enää mitään muuta löydy kuin. Sääli, mutta pakko se on etsiä muuta ajan kulua niille hetkille kun on pakko koneella olla.
Kommentit (9)
En mäkään ole herkkä, mua ei mikään kaada. Mutta koska elämä on muuten suht raskasta, täältä oli kiva löytää ennen piristäviä juttuja ja nyt tämä on täynnä valitusta, vinkumista, katkeruutta, koronaa yms. Ei mua naurata kusipäisyys vaan hyvät jutut ja niitä täältä ei enää löydy. Raskaaksi on muuttunut tämä paikka valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole herkkä, mua ei mikään kaada. Mutta koska elämä on muuten suht raskasta, täältä oli kiva löytää ennen piristäviä juttuja ja nyt tämä on täynnä valitusta, vinkumista, katkeruutta, koronaa yms. Ei mua naurata kusipäisyys vaan hyvät jutut ja niitä täältä ei enää löydy. Raskaaksi on muuttunut tämä paikka valitettavasti.
Ehkä korona on tehnyt ihmisistä negatiivisempia?
Tulee huono olo, kun tajuaa kuinka yksinkertaisia ihmiset on nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Tulee huono olo, kun tajuaa kuinka yksinkertaisia ihmiset on nykyään.
Sitä minäkin käyn täällä aina välillä hämmästelemässä.
Tämähän on vain trollien alusta, missä katsotaan mikä menee läpi. Näin huomioi PyhiMikko Kuoppala "Pitääkö olla huolissaan" -pläjäyksessä. Olen eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei tule. En ole herkkä. Maailmassa on kusipäitä paljon ja pitää vain nauraa heille.
Hahahahaha!!!!
Jos löydät hyvän, aktiivisen, aikuisille ihmisille sopivan palstan, niin vinkkaa. Demin loppuminen oli viimeinen pisara tälle palstalle, kun aiempien trollien lisäksi tänne rynni teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä korona on tehnyt ihmisistä negatiivisempia?
Ainakin trollit ovat nykyään oikeasti sairaita ja pahansuopia. Mm. p-lapsihullu, Y- h -y -y -hullu, sukunimihullu ja p*rnovideospämmääjä ovat sellaisia, joita ei vielä viisi vuotta sitten olisi täältä löytynyt. Sitten täältä löytyy myös pari vakkaria, jotka päivästä ja aloituksesta toiseen märehtivät yhtä ja samaa ongelmaansa eivätkä yhtään vaikuta ottavan onkeensa niistä vinkeistä ja tsemppauksista, joita monet heille kirjoittavat. He eivät siis selkeästikään trollaa mutta ovat muuten solmussa itsensä kanssa. Surullistahan sitä on lukea mutta ymmärrän, että osa alkaa pikku hiljaa turhautua saman levyn pyörittämiseen.
Itselle ei tule. En ole herkkä. Maailmassa on kusipäitä paljon ja pitää vain nauraa heille.