Jatkuva ummetus
Ummetusta jatkunut enemmän tai vähemmän jo reilun 2 vuoden ajan! Joko ummettaa tai uloste on muuten vaan kovaa. Alkoi varmaankin raskauden puolivälissä ja kun aloin laihduttamaan (syömään terveellisemmin) olen pudottanut painoa useita kymmeniä kiloja. Liikun, juon vettä (ehkä liikaakin) syön kuituja (ehkä liikaakin). Tää käy henkisesti jo mielen päälle. Joka päivä saa lukea lehdistä kaikenmaailman suolistosyövistä ja ummettaa kahta kauheammin. Ehkäpä joutais menee lääkärin pakeille, mutta pelkään niitä tutkimuksia kun tungetaan esineitä elimistöön 😭 Mikä aiheuttaa tätä, siis teillä joilla samaa vaivaa on?
Kommentit (6)
Ei muutakun lekuriin kyljelleen niin rassataan vähän perärööriä ja katsotaan mikä siellä on vikana, ei siinä muu auta.
Syö lakritsaa ja luumuja niin helpottaa ja
alkaa skeida liikkumaan.
Kokeile maitohappotabletteja. Myydään ihan marketeissa.
Kokeile sitä, kokeile tätä. Itse olen huomannut, ettei terveysongelmissa toimi mikään kikka vaan lääkäriin se on vaan joutunut. Erääseen intiimialueen sienitulehdukseenkin koitin vaikka mitä hemmetin kookosöljyjä hieroa muttei se mitään auttanut, ei muuta kuin nolona lääkärin puheille.
Mene lääkäriin, mitään ei tungeta mihinkään ensi käynnillä ja sisäisiin tutkimuksiin saa rauhoittavia tarvittaessa.
T: kohtalotoveri
Mene lääkäriin.
Ei kiinnosta sun ummetukset 👹👹