Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen lihava tytär mättää pe-su herkkuja, ma-to syö "laihdutusruokaa", ihmettelee, miksi ei laihdu

Vierailija
16.05.2021 |

Tytär ei älyä, että sillä viikonlopun mättämisellä kumoaa ne laihdutuspäivien kalorivajeet. Perjantaina söi pakastepizzaa, sen ison big onen, sipsejä ja karkkeja ja aamulla sämpyläaamupalan kaikilla herkuilla. Lauantaina söi heseä, jäätelöä ja illalla vielä täytettyä patonkia. Tänään aamulla sämpylän ja myöhemmin siipiä paketillisen. Alkuviikosta syö salaatteja eri protskuilla ja usein pinaattikeittoa. Tiedän syömiset, koska asuu nyt kotona. Inttää vaan, että saa syödä herkkujakin välillä niin paljon kuin jaksaa. Niin ja meillä saisi syödä sitä ruokaa mitä me muutkin, mutta tytär haluaa omat ruuat. Painaa 90kg eikä ole kuin 160cm pitkä. Voiko tässä vielä jotenkin nätisti ohjata tytärtä? Ikää on 30, eron jälkeen muutti meille asuu ja säästää omaan asuntoon rahaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö eron takia suruun? Jotkut eivät edes älyä syövänsä suruun, syövät vaan lisää ja lisää hyvää ruokaa.

Vierailija
2/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko masentunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh :o vetää tavaraa naamariin kuin iso mies.

Vierailija
4/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ei tajua että ei toimi laihdutus noin? Näkeehän se nyt itsekin että paino ei tuolla tavalla putoa?

Vierailija
5/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmettelee, miksi ei laihdu, niin voisi ohjata käyttämään jotain kalorilaskuria. Jos ei ole ihan tyhmä, niin valkenee, miksi ei laihdu.

Vierailija
6/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tytär syö viikolla liian niukasti ja sit tekee viikonloppuna ahtaa naamariin mitä sattuu.

Ruokavalio kuntoon ja mukavaa liikuntaa lisäksi.

Kun saa ruuasta kaikki oikeat ravintoaineet ja vitamiinit niin mielitekoja ei edes tule.

Onko tytöllä ollut aiemmin syömisen kanssa ongelmia?

Vierailija
7/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö alkoi lihoo, kun muutti pois kotoa. Joka viikolle haki pizzaa, heseä ja ties mitä useampanakin päivänä viikossa. Kotona lapsena asuessa meillä käytiin vaan lomalla hakee take awayta, miehen suvussa on taipumusta lihavuuteen. Ikinä ei kuitenkaan olla huomauteltu syömisistä ja on tehty sitä tavallista kotiruokaa, myös pizzaa ja hamppareita itse tehty. Alkoholiakin tyttärellä menee joka viikko, alkoholismia on paljonkin minun suvun puolelta. Ei muulla käytöksellään vaikuta masentuneelta. Erokin oli tyttären itsensä päätös, mies halusi lapsia ja tytär ei ja tytär totesi, ettei ole yhteiset tavoitteet elämässä.

Ap

Vierailija
8/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja voi syödä jonkin verran vaikka haluaisi laihduttaa, mutta jos "välillä niin paljon kuin jaksaa" tarkoittaa joka viikko tuota määrää niin ei tule mitään. Olen saman pituinen, itselläni nyt tällä viikolla vähän samankaltainen meininki ruoan kanssa ja oli pakko palata raiteille. Tosin painan 40kg vähemmän eli saan lisää painoa helpommin kuin 90-kiloinen, mutta ei se painavampi kyllä tuolla tosiaan laihdu, se on selvä.

Vierailija
9/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö alkoi lihoo, kun muutti pois kotoa. Joka viikolle haki pizzaa, heseä ja ties mitä useampanakin päivänä viikossa. Kotona lapsena asuessa meillä käytiin vaan lomalla hakee take awayta, miehen suvussa on taipumusta lihavuuteen. Ikinä ei kuitenkaan olla huomauteltu syömisistä ja on tehty sitä tavallista kotiruokaa, myös pizzaa ja hamppareita itse tehty. Alkoholiakin tyttärellä menee joka viikko, alkoholismia on paljonkin minun suvun puolelta. Ei muulla käytöksellään vaikuta masentuneelta. Erokin oli tyttären itsensä päätös, mies halusi lapsia ja tytär ei ja tytär totesi, ettei ole yhteiset tavoitteet elämässä.

Ap

Tuo tuntuu olevan aika yleistä kotoa pois muuttaville. Ehkä joillakin se, että aiemmin syötiin ulkona harvoin vielä korostaa sitä että kun on vapaa niin tehdään viimein mitä voidaan. Itselläni on päinvastoin, lapsena syötiin ulkona harvoin enkä oppinut siihen.

Alkoholi tuntuu myös olevan tuollainen että sen joko perii suvusta tai välttelee, siinäkin olen itse jälkimmäistä porukkaa. Alkoholissa on niin paljon kaloreita että ihan niilläkin pysyy entisessä painossa aika helposti.

Vierailija
10/10 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan