Elän jossain mielikuvitusmaailmassa ja en millään halua hyväksyä sitä, että ihmiset ei oikeasti pidä minusta
Tajuan kyllä saavani muilta ihmisiltä osakseni vain halveksuntaa ja naureskelua. Silti jokin osa minussa väittää itselleni, että no ei se nyt pidä paikkaansa vaan olen kuvitellut muiden ihmisten suhtautuvan minuun pahasti. Koska jos otan sen totena, että muut ei pidä minusta niin mitä minulle silloin jää? Yksinäisyys ja eristäytyminen. Siksi sorrun kuvittelemaan että ihmiset pitäisivät minusta ja yritän elää sen mukaan. Mutta aina korttitalo jossain kohtaa romahtaa ja suostun ottamaan toden totena. Silloin olo on todella surkea ja haluaisin vain kuolla. Sitten taas yritän nousta kuopasta ja sama ympyrä toistuu ja toistuu kerta toisensa jälkeen.
Miten te muut ketkä olette huomanneet ettei teistä pidä juuri kukaan, olette pystyneet hyväksymään sen? Ja miten elätte elämäänne, oletteko vetäytyneet syrjään vai yritättekö silti olla ihmisten joukossa? Jos yritätte, niin miten pystytte siihen, jos tiedätte ettei teistä ikinä pidetä?
Kommentit (10)
Mä en kyllä tunne sua joten en voi sanoa pidänkö susta vai en. Ihan sama pätee muihinkin ihmisiin. Ymmärrät pointin?
Esitän että välitän mtuntemattomistaja käyn sillon tällöin jossain pippaloissa mieheni vierellä muka kaveerasmassa. Tosiasiassa eivät ole mitää kavereitani. Aina en jaksa edes esittää uusille ihmisille varsinkaan. Nykyään uusien ihmisten osalta en edes jaksa yrittää olla edes kohtelias, saatan olla todella etäinen etteivät edes turhaan juttele kun ei siitä kuitenkaan koskaan seuraa ihmissuhdetta. Oikeastaan haluaisin monesti pahaa muille, ja se on hankala tunne... Tiedän että se on oman pään vika joten vaan koitan hillitä itseni... Ärsyttää ihmiset jotka vaan teeskentelee kokoajan kaikkien kaveria. Mikään ei ole pahempaa. Mulle riittää mun mies ja kaverit jotka on aidosti siinä.
Anteeks mutta mä kyllä varmaan tykkäisin susta.
Ei kai sun sitä tarvikaan silleen ajatella, että ärsytät vaan kaikkia tms. Mitä hyötyä siitä sulle ois? Saat olla sellanen kun oot.
Mitä syitä heillä olisi olla pitämättä sinusta?
Jos joku ei minusta pidä niin voi voi, mutta ei siihen mitään syytä kyllä ole, olen luotettava, reilu, enkä juorua tai puhu tai ajattele muista pahaa.
Ei kannata rakentaa kuvaa itsestään sen varaan, miten muut käyttäytyy. Muut tekevät päätelmänsä pinnallisin perustein, mutta sinä itse tiedät kuka olet.
Ihmiset saattaisivat pitää sinusta enemmän jos lakkaisit oman napasi ympärillä pyörimisen ja sen sijaan keskittyisit heihin. Älä mieti sitä, ettei sinusta pidetä vaan mieti, mistä itse pidät muissa ihmisissä. Jos et pidä mistään heissä niin opettele näkemään hyviä puolia kanssaihmisissä. Tule ulos pääsi sisältä.
Millä lailla se ilmenee, että elät mielikuvitusmaailmassa ?
Onko kyseessä suosittu peli Pokemon, että pelaat peliä niin , että kerta kaikkiaan luulet jotakin hahmoa todeksi? ,
eli minä en naura sinulle .
Mä olen vetäytynyt syrjään. Ihmiset kohtelee nykyisin paremmin, kun he joskus pakosta tai sattumalta näkevät minut, koska eivät ole joutuneet altistumaan minulle enemmän.