Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rivitalon kuntotarkastus/kosteusmittaus

JH
15.05.2021 |

Kuinka moni rivaria ostamassa ollut on teettänyt kuntotarkastuksen ja/tai kosteusmittauksen?

Välittäjä meinasi ettei rivareissa ja kerrostaloissa moinen kannata kun ne on taloyhtiön vastuulla

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu...

Mutta jos asunnon ostan niin itsehän olen yksi maksajista jos isoja remontteja taloyhtiöön tulee..

Kyseisen asunnon wc ja suihkutilat ovat melko vanhat joten en ihmettelisi jos sieltä löytyy kosteutta..

Vierailija
2/7 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuisin ennemmin itseni, kuin ostaisin vanhan rivitaloasunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Nuo asiat kuuluu taloyhtiön korjattavaksi, ei sinun. Omakotitalo on eri asia.

Vierailija
4/7 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan viime vuonna teetettiin 697kpl kuntotutkimuksia rivitaloihin.

Onhan se varsin pieni määrä kun rivarikauppoja tehtiin kuitenkin 12 341kpl.

Vierailija
5/7 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kerran eikä kaks kun taloyhtiön kokouksessa on joku mamma huutanut että "tehkää niitä remontteja taloyhtiön rahoilla, minä en niitä maksa!"

Ei enää ikinä taloyhtiöön...

Vierailija
6/7 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin rivariasuntoni ja ostaja (hyvin nuori pariskunta) halusi teettää kph:ssa kosteusmittauksen. Pidimme asiaa välittäjän kanssa tarpeettomana, mutta emme tietenkään sanallakaan asiaan puuttuneet. Teettivät ja ostivat asunnon. Kai se rauhoitti heitä ja olivat ikään kuin tehneet voitavansa eikä vaan passiivisina katselleet vierestä.

Vierailija
7/7 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tutkituttaisin. Jos jotakin löytyy, niin itsehän siinä joutuu maksajaksi myös ja kaiken vaivan omille niskoilleen myös. Puhumattakaan sitten jälleenmyynnin helppoudesta/vaikeudesta, jos on kosteushistoriainen kohde.