Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet uinut nakuna luonnonvesissä tänä kesänä?

Vierailija
13.05.2021 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän helteessä ois tehnyt mieli.

Vierailija
2/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin melkein tyhjäšä uimahallissa, kun muut hellepäivänä luonnonvesissä.

Vierailija
4/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä kyllä ymmärrä mitä erityisen hienoa siinä on.

Vierailija
5/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on vedenlämpö Etelä-Suomen järvissä, joissa, meressä?

Vierailija
6/6 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olin samoilemassa metsässä ja löysin sieltä pienen lammen. Lammen vesi näytti kutsuvalta ja kun oletin, että ketään ei ole lähimaillakaan, päätin kastautua lammikon kutsuvaan veteen. Riisuin aluksi lyhythihaisen paitani ja sen jälkeen ulkoiluhousuni. Enää oli puhtaan valkoiset pikkuhousut ja rintaliivit muodokkaan kehoni peittona.

Olin jo vähän hikoillut tissihikeä, koska ilma oli lämmin ja rintani ovat hyvin suurikokoiset. Riisuin rintaliivini ja tunsin vilvoittavan tuulenvireen uhkeilla rinnoillani. Onneksi kukaan ei ole näkemässä, kun tällainen kaunis neito pulahtaa kohta uimasille, tuumasin ja riisuin pikkuhousuni myös jalasta.

Kastoin varpaani veteen ja kahlasin syvemmälle. Oi kuinka ihanalta lammen vesi tuntuikaan paljaalla, hyvin naisellisella ja kauniilla kehollani. Nesteessä oleminen sai aikaan sen, että minua alkoi pissattaa. Annoin ylimääräisen nesteen poistua kehostani ja toimituksen suoritettuani nousin lammen rannalle, joka varmasti olisi upea näky, jos joku vain olisi katsomassa. Tunsinkin oloni hyvin voimaantuneeksi. Aurinko hyväili  feminiinistä vartaloani ja pöllö huhuili jossain kauempana. Tunsin olevani yhtä luonnon kanssa ja hetken sammalmättäällä istuttuani pukeuduin ja jatkoin matkaa.