Oletko etuoikeutettu?
Tästä voit katsoa etuoikeuspisteesi.
Ulkokehä: 0 pistettä
Keskikehä: 1 piste
Sisäkehä: 2 pistettä
Sain 33 pistettä. Paljonko sinä saat?
Kommentit (18)
Paljon laskit pisteitä tosta koulutuksesta? Kun ton maksipisteet on (12x2=) 24.
Vierailija kirjoitti:
Paljon laskit pisteitä tosta koulutuksesta? Kun ton maksipisteet on (12x2=) 24.
Anteeksi tein virheen. Sisäkehästä 3 pistettä kuten koulutuksessa kerrotiin. Teen uuden ketjun.
Ap
Jatketaan täällä: https://www.vauva.fi/keskustelu/4152970/oletko-etuoikeutettu-uusi-ketju
Ap
Mikä on keski -ikäisen ja vanhuksen rajakohta ?
Entä keskipainoisen ja lihavan ?
sisäkehä 3 pistettä niin sain 32 pistettä.
Täydet pisteet!
Tv. Zuwakki ylipainoinen naishenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on keski -ikäisen ja vanhuksen rajakohta ?
Entä keskipainoisen ja lihavan ?
Onhan näissä tulkintaa.
Kenties voit laittaa itsesi keski-ikäiseksi, jos olet vielä työelämässä ja vanhukseksi, jos olet eläkeläinen? Siis esimerkiksi.
Lihavaksi laittaisin sellaisen, jolla lihavuus jo heikentää toimintakykyä, ei voi juosta tai kunto ei muuten riitä sen vuoksi. Tai elintasosairaudet kolkuttelevat.
Itse laitoin itseni keskituloiseksi, vaikka olen pienipalkkaisemmasta päästä. Koska olisi väärin sanoa, että olen vähävarainen. Vähävaraiseksi ymmärtäisin sellaisen, jolla on huolta rahasta, velkaantunut, mahdotonta säästää. Minun tuloillani siis joku muu voisi olla vähävarainen, jos olisi vaikka isot velat ja eleltäisiin kädestä suuhun.
Mikä helvetin etuoikeus se on, että Suomessa asuessa äidinkieli on Suomi? Eikö tuon pitäisi olla aika lailla perusolettamus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin etuoikeus se on, että Suomessa asuessa äidinkieli on Suomi? Eikö tuon pitäisi olla aika lailla perusolettamus.
Oletko huomannut asuvasi mm. virallisesti kaksikielisessä maassa?
34. Kaikki muu sisäkehällä, mutta paino keskipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
No tämähän kommentti kiteytti koko asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmmm, virallisesti kolmekielisessä Suomessa - aika usein kyllä pidetään automaattisesti etuoikeutettuna, jos äidinkieli on ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta suomella on silti ollut aina vahvempi asema. Eiköhän tuo ole etuoikeus missä tahansa maailman maassa että osaa puhua maan valtakieltä. Eli siis tuo on itsestäänselvyys, jonka tiedostamisella ei ole mitään virkaa.
Kuvalinkki unohtui:
https://imgur.com/gallery/gYH4dwc