En jaksa siivota, oon masentunut
Miten te muut jaksatte? Mies ja teinit ei tee mitään. Äitini aina sanoo kun käy meillä että tulee siivoamaan meille. En vaan haluaisi sitä vaan jaksaa siivota itse.
Kommentit (9)
Ikävää jos muut ei osallistu siivoukseen . Onko näin ollut aina? Tee sinäkin lakko siivoukseen jos muut ei tee mitään.
Meillä on siistiä mutta piha pitäisi haravoida, ikkunat pestä, verhot vaihtaa ja matot vaihtaa vaaleisiin ja minä EN JAKSA. Inhoan kevättä kun on tätä pihapuuhaa jota riittää ja on niin hiton tylsää !!
Olen myös masentunut enkä minäkään jaksa. Onneksi asun yksin niin ei ketään muuta haittaa läävä. Omakin äitini yrittää tunkea siivoamaan, mutten päästä häntä tänne, koska hävettää niin paljon etten itse kykene.
Mä masennuin lasten jälkeen. Osasyy huono suhde ja koulukiusaaminen joka alkoi myöhemmällä iällä oireilla. Ennen lapsia puunasin kotia. Mutta huomasin että mies ei tee mitään muuta kuin pelaa ja on töissä..ei kiinnosta siivoaminen. Lapsia en yksin osannut kasvattaa siivoamaan. Jos jaksan päivän siivota niin sitten väsynyt seuraavat päivät tai viikon. Myös liikaa tavaraa jota pitäisi vähentää.
Ap
Kun minä sairastin vakavaa masennusta . Siivosin joskus . Pakko on huono sana. Mutta auttaa.
E