Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa siivota, oon masentunut

Vierailija
09.05.2021 |

Miten te muut jaksatte? Mies ja teinit ei tee mitään. Äitini aina sanoo kun käy meillä että tulee siivoamaan meille. En vaan haluaisi sitä vaan jaksaa siivota itse.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akiran pillu on niin spermainen, mutta hän on päättänyt saada uudet lastit suomimiehen spermaa sisäänsä. Farkkushortsit ovat lentäneet kaapin päälle. Akira tarttuu Eeron rakkaudenlihasta kiinni ja ujuttaa sen sisäänsä kiusoittelevan hitaasti. Aasialaisen naisen pillu on liikaa Eerolle, Eero purkautuu euforiasta värähdellen Akiran sisään.

E

Vierailija
2/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei äitisi opeta teitä siivoamaan? Ei kannettu vesi kaivossa pysy.

Vierailija
4/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on hankittu, mutta ei jakseta siivota?

Vierailija
5/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos muut ei osallistu siivoukseen . Onko näin ollut  aina? Tee sinäkin lakko siivoukseen jos muut ei tee mitään.

Vierailija
6/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siistiä mutta piha pitäisi haravoida, ikkunat pestä, verhot vaihtaa ja matot vaihtaa vaaleisiin ja minä EN JAKSA. Inhoan kevättä kun on tätä pihapuuhaa jota riittää ja on niin hiton tylsää !!

Vierailija
7/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös masentunut enkä minäkään jaksa. Onneksi asun yksin niin ei ketään muuta haittaa läävä. Omakin äitini yrittää tunkea siivoamaan, mutten päästä häntä tänne, koska hävettää niin paljon etten itse kykene.

Vierailija
8/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä masennuin lasten jälkeen. Osasyy huono suhde ja koulukiusaaminen joka alkoi myöhemmällä iällä oireilla. Ennen lapsia puunasin kotia. Mutta huomasin että mies ei tee mitään muuta kuin pelaa ja on töissä..ei kiinnosta siivoaminen. Lapsia en yksin osannut kasvattaa siivoamaan. Jos jaksan päivän siivota niin sitten väsynyt seuraavat päivät tai viikon. Myös liikaa tavaraa jota pitäisi vähentää.

Ap

Vierailija
9/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä sairastin vakavaa masennusta . Siivosin joskus . Pakko on huono sana.  Mutta auttaa.