Miksi hotellissa näyttää aina turvonneelta?
Kotona kaikki ok, ei ylimääräistä turvotusta, selluliittia ei paljon näy, kasvot näyttää raikkaalta ja hiukset Ok. Mutta, kun pääset hotelliin kaikki on toisin. Vaikuttaako istuminen reissussa, eri valaistus vai mikä? Kylpylähotellit ovat pahimpia.
Kommentit (11)
En tiedä. En ole koko ikänäni ollut hotellissa niin vaikea sanoa. Mutta kuulostaa aika mitättömältä ongelmalta.
Kyllä siinä valaistuksessa on jotain. Minä näytän hotellin vessan peilissä aina käsittämättömän kalpealta. Joskus meinaa melkein huolestua, että mikä tauti lienee iskenyt, mutta se on vaan se hotellin valo. Muualla ihonväri on normaali.
Se on hotellin ilmastointi kun turvottaa ihmistä, siin on niitä kemikaaleja.
Ehkä ilmastointi ja kuiva huoneilma? Tunnistan myös ilmiön.
Pimppi turpoaa kiihoittuneena. En ainakaan muunlaisia pimppejä ole koskaan hotellissa nähnyt, kotona kyllä sitten vähän liikaakin.
t. myynnin inssi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä valaistuksessa on jotain. Minä näytän hotellin vessan peilissä aina käsittämättömän kalpealta. Joskus meinaa melkein huolestua, että mikä tauti lienee iskenyt, mutta se on vaan se hotellin valo. Muualla ihonväri on normaali.
Luulisi, että tuollaisissa paikoissa kannattaisi olla erityisen imarteleva valaistus, joka saisi näyttämään hehkeältä ja ruskettuneelta :D Vaikuttaisi asiakaskokemukseen positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tuollaisissa paikoissa kannattaisi olla erityisen imarteleva valaistus, joka saisi näyttämään hehkeältä ja ruskettuneelta :D Vaikuttaisi asiakaskokemukseen positiivisesti.
Niin, ja lisäksi hoikentavat peilit. Kylpyläosastolla varsinkin.
Hotelliaamiaisen takia.