Haittaako jos 34v mieheltä puuttuu etuhampaat
Kommentit (13)
KYLLÄ TODELLAKIN HAITTAA!
Taas tuo sama aloitus. Tässä ajassa oisit jo teettänyt ne hampaat itelles.
Ei, olisin ylpeä jääkiekkoilija sulhasesta.
Ei haittaa, jos sua ei haittaa että mä oon lihava ja mulla on tekarit.
Vaimoa kyllä, ulkopuolista ihmistä todellakaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuo sama aloitus. Tässä ajassa oisit jo teettänyt ne hampaat itelles.
Ne maksaa 2500e kappale
Kallista
Kyllä, edelleen. Koitas nyt vihdoin saada asialle tehtyä jotain, aikuinen mies, etkä vaan narise hampaattomana vauvapalstalla. Vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuo sama aloitus. Tässä ajassa oisit jo teettänyt ne hampaat itelles.Ne maksaa 2500e kappale
Kallista
Mene töihin. Ei se nyt niin kallista ole jos töissä käyt.
Sinä taas täällä! Laitata sillat tai ”tekarit” puuttuvien hampaiden tilalle, niin ne jääkiekon pelaajatkin, tapaturmaisesti hampaansa menettäneet ym. tekevät.
Tämä sama narkki vuodesta toiseen kyselee samaa. Ei tarkoitustakaan hankkia proteeseja/ implantteja. Kuka nainen haluaa seurustella hampaattoman ukon kanssa? Ehkä joku hampaaton pubiruusu.
Kuka normaali nainen kehtaisi esitellä miesystävänsä, jolta puuttuu etuhampaat? Hyi helvetti. Kertoo kaiken miehestä, jos ei saa hommattua edes proteesia suuhunsa. Narkomaani, rapajuoppo luuseri. Kunnallisessa hammashuollossakin saa osaproteesin.
Olisit kysynyt että kumpi on nolompaa 34 vuotiaalla, se että puuttuu etuhampaat vai se että käyttää tekareita.
Vierailija kirjoitti:
Kuka normaali nainen kehtaisi esitellä miesystävänsä, jolta puuttuu etuhampaat? Hyi helvetti. Kertoo kaiken miehestä, jos ei saa hommattua edes proteesia suuhunsa. Narkomaani, rapajuoppo luuseri. Kunnallisessa hammashuollossakin saa osaproteesin.
Ei tässä mistään esittelystä ole kyse. Mutta kertoo paljon omasta elämänhallinnasta jos ei ole huolehtinut hampaistaan ja sitten kun ne joudutaan repimään irti, ei sillekään asialle tee mitään. Vanhuksetkin hommaa edes tekarit, jos ei implantteihin ole varaa tai viitseliäisyyttä. Etuhampaat ei edes reikiinny niin helposti kuin puruhampaat. Minkälaista elämää on viettänyt jos etuhampaansa menettää?
Ei. Haittaako sua että mulla on kainalokarvat?