Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naprapaatti, fysioterapeutti, farmaseutti? Mihin näistä kannattaisi opiskella

Vierailija
08.05.2021 |

Mietin itselleni uutta uraa sote alalla mutta tavis hoitsun hommat ei niin kiinnosta. Osaako joku kertoa missä näistä on paras työllisyys ja mukavin homma? Ja saa ehdottaa muitakin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti ehdottomasti ja pikkuhiljaa omaa apteekkia suunnittelemaan, kun jostainpäin Suomea lupa vapautuu. Rahakas ala.

Vierailija
2/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti, sosiologian maisteri siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmasia jos kemia kiinnostaa.  Fyssari jos ihmisläheinen työ ja anatomia kiinnostaa.

Naprapaatti, mahtaako työllistyä?

Vierailija
4/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmaseutti ehdottomasti ja pikkuhiljaa omaa apteekkia suunnittelemaan, kun jostainpäin Suomea lupa vapautuu. Rahakas ala.

Sitä varten pitää olla proviisori. Joka farmaseutilta se ei sitten onnistukaan.

Vierailija
5/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti rahan ja mukavuuden takia. Siistiä sisätyötä, mutta ei ole helppo päästä opiskelemaan. Kakkosena fysioterapeutti, jos tykkäät olla ihmisten ja ihmisvartaloiden kanssa tekemisissä.

Vierailija
6/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmaseutti rahan ja mukavuuden takia. Siistiä sisätyötä, mutta ei ole helppo päästä opiskelemaan. Kakkosena fysioterapeutti, jos tykkäät olla ihmisten ja ihmisvartaloiden kanssa tekemisissä.

Rahan?!? Farmaseuteilla on selvästi huonompi palkka kuin hoitajilla lisineen. Farmaseutin työ on asiakaspalvelua haastavien ihmisryhmien parissa (lääkkeiden suurkuluttajat eri ihmisryhmistä).

Vierailija
7/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista fysioterapeutin työ on tavallaan "hienointa" ja siisteintä työtä. Opiskelukin ihan jees ja palkassa paras potentiaali saada kohtuuvaivalla hyvää palkkaa.

Vierailija
8/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ilman muuta kliinisen laboratorion hoitaja. Nykyään käyttävät nimitystä bioanalyytikko. Itse olen ja olen erikoistunut mikrobiologiaan. Voit olla varma miten on opettanut ymmärtämään laajalla tasolla elämää !!

Vierailija
9/9 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ilman muuta kliinisen laboratorion hoitaja. Nykyään käyttävät nimitystä bioanalyytikko. Itse olen ja olen erikoistunut mikrobiologiaan. Voit olla varma miten on opettanut ymmärtämään laajalla tasolla elämää !!

Ei niin kiinnosta kun tuttuja tekee tuota ja painavat hulluna 3-vuorotyötä. Kaikki viikonloput töissä, ei omaa elämää. Vain niitä ihmiseritteiden analysointia. Ei kiinnosta itseäni vaikka todella tärkeää työtä onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi