Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut koko viikon flunssassa

Vierailija
06.05.2021 |

Hirveä väsymys, aivastuttaa ja nenä vuotaa. Makuaisti heikentynyt. Ei kuitenkaan koronaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja niska jumissa. Kävin jo rokotuksen ottamassa, ettei tämäkään koronaa.

Vierailija
2/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis oikeasti et tiedä, että rokotus ei suojaa koronalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis oikeasti et tiedä, että rokotus ei suojaa koronalta?

Minkäköhön takia ihmiset mielestäsi käy niitä rokotteita ottamassa ellei juuri siksi, että olettavat niiden suojaavan koronalta, ainakin jossain määrin..?

Vierailija
4/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kyllä testissä vaikka olen saanut myös rokotteen. Kannattaa mennä! T. Ap

Vierailija
5/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi ei aina näytä oikein. Jos oireet sopivat, niin pitää tehdä uusi testi muutaman päivän päästä. Hajuaistin heikentymistä ei ole oikein missään muussa flunssassa samalla tavalla.

Rokote ei suojaa sairastumiselta kokonaan. Sen tarkoitus on lieventää oireita ja osittain estää tartunta. Kukaan ei tiedä tällä hetkellä tarkalleen, kuin suurella prosentilla rokotus suojaa tartunnalta, mutta itse uskoisin, että ehkä noin 70-80 prosenttisesti suojaa tartunnalta. Siinä on kuitenkin vielä niitä tartuntoja, joita ei suojaa, joten varma ei voi olla.

Rokotteen merkitys on suuri yksilöllä kun se suojaa hankalalta koronalta.

Rokotteen merkitys on väestötasolla se, että se vähentää tarttumisia niin paljon, että jos kaikki ottavat rokotteen, tauti ei leviä.

Väestötason ja yksilötason vaikutukset ovat aina erilaiset.

Vierailija
6/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin kyllä testissä vaikka olen saanut myös rokotteen. Kannattaa mennä! T. Ap

Josko on rokotteen sivuvaikutuksia sitten. 

Vierailija
7/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testi ei aina näytä oikein. Jos oireet sopivat, niin pitää tehdä uusi testi muutaman päivän päästä. Hajuaistin heikentymistä ei ole oikein missään muussa flunssassa samalla tavalla.

Rokote ei suojaa sairastumiselta kokonaan. Sen tarkoitus on lieventää oireita ja osittain estää tartunta. Kukaan ei tiedä tällä hetkellä tarkalleen, kuin suurella prosentilla rokotus suojaa tartunnalta, mutta itse uskoisin, että ehkä noin 70-80 prosenttisesti suojaa tartunnalta. Siinä on kuitenkin vielä niitä tartuntoja, joita ei suojaa, joten varma ei voi olla.

Rokotteen merkitys on suuri yksilöllä kun se suojaa hankalalta koronalta.

Rokotteen merkitys on väestötasolla se, että se vähentää tarttumisia niin paljon, että jos kaikki ottavat rokotteen, tauti ei leviä.

Väestötason ja yksilötason vaikutukset ovat aina erilaiset.

Itse uskon että rokote suoja n. 10-20%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän