Vinkkejä miten saan miehen pois kotoa vähäksi aikaa..?
Mies makaa sohvalla, syö huomattavasti enemmän kuin ennen koronaa, valittaa, haisee ja on lihonut +15kg. :( Mies ei suostu menemään hammaslääkäriin vaikka olen varovasti sanonut että hengitys haisee eikä tee mieli suudella tai olla lähellä. Mies myöskin kiukuttelee jos ei saa makkarissa tai ruokaa kannettuna sohvalle. Se k siä ei ole ollut vuoteen ja mies tiuskii asiasta päivittäin ja huomauttelee. No eipä tee mieli kun mies on lihava ja haiseva kasa. :( Olen ihan poikki ja pohdin vakavissani eroamista mutta mies pitäisi saada pois kotoa että saan omat kamani roudattua muualle. Molemmat tehdään töitä kotona mutta mies pitäisi saada käymään jossain että saan olla rauhassa ja hoitaa eron. Miten? Mies ei tiedä aikomuksistani.....
Kommentit (20)
Miksi sinun pitäisi muuttaa salaa? Onko mies väkivaltainen?
Paljonko sinulla on omia tavaroita, joita pitää muuttaa? Jos niitä ei ole paljoa, niin pakkaa vaikka varastoon vietäväksi. Nythän on sopiva aika muutenkin pakata talvivaatteet säilöön.
Punttisalit aukeaa just. Käske sen mennä salille.
Hyi helvetti! Jätä se sika ja tule paneskelemaan minun kanssani.
Lakkaa palvelemasta. Piilota digiboksi/modeemi. Aloita suursiivous. Vältä kaikkea intiimiä kobtaktia. Ei se hienovaraisia vihjeitä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi muuttaa salaa? Onko mies väkivaltainen?
Paljonko sinulla on omia tavaroita, joita pitää muuttaa? Jos niitä ei ole paljoa, niin pakkaa vaikka varastoon vietäväksi. Nythän on sopiva aika muutenkin pakata talvivaatteet säilöön.
Ei ole väkivaltainen mutta niskuroi ja haukkuu jos sanon ääneen erosta. Tavaroita on isoa ja pienempää, jotka kuuluvat minulle enkä saa isompia yksin kannettua.
Sano että aiot erota ja hommaat kantoapua. Älytöntä salailla.
Miten ihmeessä kukaan selviäisi erosta ilman että saattaisi saada haukut joko heti tai myöhemmin? Myöhemmin lisäksi tuttavat on infottu että erosi raukkamaisesti sanomatta mitään.
Aloita pakkaaminen pikkuhiljaa, ala säilyttää kaikkea laatikoissa. Ne on sitten helppo nostaa kieseille lähtöpäivänä. Hommaa kantoapua, varmasti sulla on kavereita jotka jeesaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kukaan selviäisi erosta ilman että saattaisi saada haukut joko heti tai myöhemmin? Myöhemmin lisäksi tuttavat on infottu että erosi raukkamaisesti sanomatta mitään.
Jos ei ole väkivaltainen, niin toimi avoimesti. Saattaa siitä nousta hirveä haloo mutta nousee se kyllä sittenkin, jos yrität salailla. Eihän eroa voi tai edes kannata piilotella muutenkaan. Tsemppiä, kestät kyllä mitä tuleman pitää
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Näin teen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole väkivaltainen, niin toimi avoimesti. Saattaa siitä nousta hirveä haloo mutta nousee se kyllä sittenkin, jos yrität salailla. Eihän eroa voi tai edes kannata piilotella muutenkaan. Tsemppiä, kestät kyllä mitä tuleman pitää
Jos pakkaan vaatteet ja marssien ovelle sanoen että haen eroa niin mies nostaa sellaisen psskamyrskynnettei toista. Koko suhteen ja liiton aikana olen joustanut aina ja on menty miehen ehdoin. Olin typerä mutta nyt haluan olla vapaa! Raukkamaista mutta helpointa olisi jättää mies tekstiviestillä ja siinä samalla kertoa erosta.
Kerro että sun äiti ja isä tulee teille asumaan viikoksi. Vaihtoehtoisesti siskosi ja hänen ärsyttävät kakarat ja koira. (vaikka eivät tulisikaan)
Vierailija kirjoitti:
Omassa päässäni olen lopettanut rakastamisen jo kauan sitten. Anoppi on ihana mutta en voi tukeutua häneen. Olen kertonut parhaalle ystävälleni hakevani eroa ja muut saa mies kertoa jos haluaa.
Kutsu Sanna Ukkola ja Nina Mikkonen kylään, eiköhän livahda ovesta nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kerro että sun äiti ja isä tulee teille asumaan viikoksi. Vaihtoehtoisesti siskosi ja hänen ärsyttävät kakarat ja koira. (vaikka eivät tulisikaan)
Ovat kaikki karanteenissa ja mies on tietoinen....
Hanki asunto. Sovi muutaman kaverisi kanssa muuttoavusta. Muuttopäivänä ilmoitat miehelle, että tää oli tässä ja muutat pois. Pakkaat kamppeesi ja lähdet. Ja kun on kavereita mukana niin mies tuskin kehtaa hajoittaa mitään kun on todistajia. Ja mikä parempi, kaverisi näkevät miten mies tiuskii sinulle, joten et ole se kus'pää joka jätti syyttä.
Jos ei ole väkivaltainen, niin toimi avoimesti. Saattaa siitä nousta hirveä haloo mutta nousee se kyllä sittenkin, jos yrität salailla. Eihän eroa voi tai edes kannata piilotella muutenkaan. Tsemppiä, kestät kyllä mitä tuleman pitää[/quote]
Jos pakkaan vaatteet ja marssien ovelle sanoen että haen eroa niin mies nostaa sellaisen psskamyrskynnettei toista. Koko suhteen ja liiton aikana olen joustanut aina ja on menty miehen ehdoin. Olin typerä mutta nyt haluan olla vapaa! Raukkamaista mutta helpointa olisi jättää mies tekstiviestillä ja siinä samalla kertoa erosta.[/quote]
Niin se minunkin teki ja niin minäkin joustin liiton aikana aina ja menin miehen ehdoilla. Eronkin aikana kun piti asunnon jaosta jne. sopia, se myrsky jatkui, mutta ole johdonmukainen ja anna miehen vouhkata. Jos salassa lähdet, niin sitten se vasta vouhkaakin. Koska uskotko oikeasti, että miehen vouhkaus ei sinuun ulotu mitenkään, jos lähdet salassa? Sehän saa siitä vain lisää virtaa. Tiedän, se on raskasta, mutta kestät kyllä, ja sitten kun olet omillasi, olet todellakin vapaa.
Miksi sen tarvitsisi sohvalta poistua (jollei se ole sinun)? Hoida kämppä itsellesi, muuttopäivänä sitten vaan roudaat kamat uuteen kämppään ja sanot heipat. Saahan se asian joka tapauksessa tietoonsa.