Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun joltain kysyy, mitä syöt

Vierailija
05.05.2021 |

niin järjettömin vastaus on: "Terveellistä perusruokaa"
Sehän ei kerro syömisistä yhtään mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoopas

Vierailija
2/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ihminen, joka ei tajua mitä tarkoittaa "perusruoka". Perusruokaa ovat esimerkiksi salaatti, peruna ja kastiketta. Tai salaattia, jotain pastaa ja tämmöistä. Ihan tavallista, terveellistä ruokaa. Jos et tajunnut, niin kehotan kehittämään älykkyysosamäärää isommaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoopas

Mitä se kertoo?

Vierailija
4/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo ihminen, joka ei tajua mitä tarkoittaa "perusruoka". Perusruokaa ovat esimerkiksi salaatti, peruna ja kastiketta. Tai salaattia, jotain pastaa ja tämmöistä. Ihan tavallista, terveellistä ruokaa. Jos et tajunnut, niin kehotan kehittämään älykkyysosamäärää isommaksi.

Tätä juuri tarkoitin näistä tyhmistä vastauksista :D:D

Vierailija
5/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusruoka nyt vaan on monella erilainen mitä muilla, eikä se kaikilla se "perusruokakaan" mitään terveellisyyttä tarkoita. tämänkin ymmärtäisit jos sinulla olisi älykkyysosamäärä isompi. Älykkyysosamäärää ei voi muuten kehittää isommaksi.  Valitettavasti.

Vierailija
6/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih. Olen laiska syöjä. Aamupalaksi join vettä, maitokahvin ja söin neljä palaa suklaata.

Nyt ei ole nälkä, mutta koska jotain on pakko syödä, niin ajattelin keittää lounaaksi 300 g porkkana-, kukkakaali- parsakaalipakastetta ja heittää sekaan vähän jotain mausteita ja keitetyn kananmunan, ehkä vähän juustoakin. Ei tarvitse olla gourmeeta eikä hienoa, vaan helppoa.

Sitten syön varmasti välipalaksi ruisleipäsiivun juustosiivulla ja tomaatilla. En osta margariinia tms, koska ovat turhia. Varmasti taas kupin kahvia ja ehkä suklaatakin. 

Sitten on iltapala. Ehkä banaani, teetä ja ruisleipäsiivu tomaatilla ja kalkkunaleikkeleellä tai graavilohella.

Pitäisi syödä enemmän kasviksia. Pidän kyllä niistä, mutta ovat työläitä. Tänään en syö vihersalaattia, kun en viitsi laittaa. En myöskään syö pitsaa tänään, mutta syön joka viikko valmispohjan päälle koottuna 1-2 pientä kasvispitsaa. Aion liikkua tänään 1,5 tuntia ja näillä syömisillä sen jaksankin.

Vierailija
7/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusruoka nyt vaan on monella erilainen mitä muilla, eikä se kaikilla se "perusruokakaan" mitään terveellisyyttä tarkoita. tämänkin ymmärtäisit jos sinulla olisi älykkyysosamäärä isompi. Älykkyysosamäärää ei voi muuten kehittää isommaksi.  Valitettavasti.

Onko sulla joku fetissi älykkyysosamäärään??

Vierailija
8/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä syön epäterveellistä valmisruokaa ja herkkuja.

Vierailija
9/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan tavallisen suomalaisen perusruoka on perunaa, jauhelihaa, maitoa ja leipää. Leivän päälle laitetaan voita, juustoa ja kinkkusiivu. Kasviksia tässä ruokavaliossa edustaa satunnainen kurkkusiivu ja välipalaksi ehkä banaani. Kasvikset on hyvin vähäisessä roolissa. En pidä tällaista ruokavaliota erityisen terveellisenä.

Minun perusruoka on useimmiten riisi tai pasta, kastikkeella jossa on kasviksia ja tofua, linssejä tai kikherneitä, ja kaurakermaa/tomaattimurskaa/kookosmaitoa. Mausteita reilulla kädellä. Hedelmiä syön paljon. Leipää jonkin verran. Pähkinöitä vähintään kourallinen päivässä.

Uskon tämän olevan terveellisempi kuin yllä mainittu, mutta parannettavaakin on. Mun on vaikeaa luopua kookosmaidosta tai kaurakermasta. Ja välillä tulee syötyä hiilaria, eli leipää tai riisiä vähän liikaakin.

Vierailija
10/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoopas

Mitä se kertoo?

Tarinan

Vierailija
11/11 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan tavallisen suomalaisen perusruoka on perunaa, jauhelihaa, maitoa ja leipää. Leivän päälle laitetaan voita, juustoa ja kinkkusiivu. Kasviksia tässä ruokavaliossa edustaa satunnainen kurkkusiivu ja välipalaksi ehkä banaani. Kasvikset on hyvin vähäisessä roolissa. En pidä tällaista ruokavaliota erityisen terveellisenä.

Minun perusruoka on useimmiten riisi tai pasta, kastikkeella jossa on kasviksia ja tofua, linssejä tai kikherneitä, ja kaurakermaa/tomaattimurskaa/kookosmaitoa. Mausteita reilulla kädellä. Hedelmiä syön paljon. Leipää jonkin verran. Pähkinöitä vähintään kourallinen päivässä.

Uskon tämän olevan terveellisempi kuin yllä mainittu, mutta parannettavaakin on. Mun on vaikeaa luopua kookosmaidosta tai kaurakermasta. Ja välillä tulee syötyä hiilaria, eli leipää tai riisiä vähän liikaakin.

Ai välillä syöt hiilaria, mutta perusruokasi on riisiä, pastaa ja paljon hedelmiä :)

Kaurakermaa ei muuten ole edes olemassa, kerma tulee maidosta ei kaurasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme