Onko marketti kosmetiikka aina jotenkin huonompaa
Ostin viikon shotti hoidon iholle. Ei thnyt muuta kuin tahmasi. Ostin iho öljyn marketista. Ei se kosteuta ainakaan mun rutikuivaa ihoa. Tuoksu toki miellyttävä.
Onko niin että marketti kosmetiikka on aina huonompaa vai löytyykö hyvääkin kosmetiikkaa marketista.
Kommentit (13)
Mistä sitä muuta ostetaan? Nettikosmetiikkaa? Kosmetologit ainakin haukkuu apteekin kosmetiikan. Mitkä on ei marketti-kosmetiikka merkkejä?
Ostit ihollesi ihan vääriä tuotteita. Öljy ei imeydy ja kosteuta rutikuivaa ihoa. Osta marketista hyalauronihapposeerumi, päivävoide ja yövoide.
Mun kuiva iho on hyvällä hoidolla loistavassa kunnossa. Kosmetologit ei usko mua kuivaihoiseksi. Käytän iloisesti sekaisin markettikamaa ja ulkomailta tilattua ” merkki”kosmetiikkaa. Molemmissa on hittejä ja huteja.
Ei, olipa kyseessä kosmetiikka tai mikä tahansa muu tuote tai asia, se materiaali tai ainesosaluettelo on mitä tuijottaa. Roskaa löytyy sekä kalliista että halvasta hyödykkeestä.
Mikähän siinä on että ihmisten tietämys näistä on nykyään niin olematonta.
Minkä ikäinen olet? Miten hoidat ihoasi?
Ihan ensimmäisenä kuori ihosi. Laita perään kosteuttava naamio yöksi. Sitten aamulla huuhtelet ja pyyhit kasvovedellä ja kosteusvoide päälle. Illalla pesu, kasvovesi ja yövoide.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä muuta ostetaan? Nettikosmetiikkaa? Kosmetologit ainakin haukkuu apteekin kosmetiikan. Mitkä on ei marketti-kosmetiikka merkkejä?
Olen ostanut kosmetiikkaa:
-marketista
-laivalta, lentokentiltä, matkoilta
-kosmetiikkamyymälöistä: Emotion, Kick's ym
-messuilta
-netistä
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäisenä kuori ihosi. Laita perään kosteuttava naamio yöksi. Sitten aamulla huuhtelet ja pyyhit kasvovedellä ja kosteusvoide päälle. Illalla pesu, kasvovesi ja yövoide.
Ai niin, ja kosteusvoiteen ja yövoiteen alla voit käyttää vielä seerumia.
Esim Lidlin silmänympärysvoide on parasta ikinä, muutaman euron maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Benefit, ABH, , Charlotte Tilbury, The Ordinary, Hourglass, Mac, Laura Mercier, TheBalm....
Huom kuivaihoiset. Ei mitään raekuorintoja vaan happokuorinta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä alapeukku? Täysin oikea ohje kuivalle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Huom kuivaihoiset. Ei mitään raekuorintoja vaan happokuorinta.
Entäs kuiva kaulan iho? Happokuorinta poltti ja nyt ihan ryppyinen.
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2013092217517382