miksi ostat pikkutuutin kun samalla hinnalla saisit tuutin täydeltä pakkajätskiä?
Kommentit (62)
Mä ostan kotiin pakettijäätelöä. Jos on tarkoitus syödä jätski heti, silloin tuutti tai puikko.
Koska minulla ei ole kontrollia. Siirrän vastuun valmistajalle.
En osta jäätelökioskilta ylihintaista tötteröä tms. Ostan Prisman pakastealtaasta litran pakkauksen jäätelöä. En ymmärrä jäätelökioskilta ostavia, enkä ikinä syö jäätelöä kaupungilla. Mitä iloa siitä on, aneeminen pallo vain 4€.
Vierailija kirjoitti:
En osta jäätelökioskilta ylihintaista tötteröä tms. Ostan Prisman pakastealtaasta litran pakkauksen jäätelöä. En ymmärrä jäätelökioskilta ostavia, enkä ikinä syö jäätelöä kaupungilla. Mitä iloa siitä on, aneeminen pallo vain 4€.
Koska haluan syödä sen jätskin siellä kaupungilla, en kotona.
Tuuttia voi syödä nuolemalla. Tai voihan pakettijäätelöäkin jos haluaa.
En syö kävellessä koskaan, nautin jäätelön tai muun ravinnon rauhassa kotona.
En osta enää jäätelöä kotiin pakasteeseen.Sen enempää en syö jäätelöä.Luulin ei yksi pikku eskimo tai tuutti kesä 3kk.Lihota joka päivä syödessä..lihotaa jos joka päivä syö,söin.On kaloripommi.Valitsen mielumin kivenäisveden kesät kun hikoo,tarvitta suoloja.
Sen jäätelöpuikon tai tuutin voi hakea myös kaupasta ja syödä kaupungilla. Miksi tuette ylihintaisia kioskeja.
Vierailija kirjoitti:
En syö kävellessä koskaan, nautin jäätelön tai muun ravinnon rauhassa kotona.
Ei ole kiellettyä istua, kun syö kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Sen jäätelöpuikon tai tuutin voi hakea myös kaupasta ja syödä kaupungilla. Miksi tuette ylihintaisia kioskeja.
Ei ole pulaa pikkurahasta.
Syön mieluummin tuutin kuin pakettijäätelöä.
Itse en periaatteesta tue jäätelökioskeja, ajatelkaa hygieniaa, missä ne myyjät pesee kätensä ja käy vessassa? Paskais ta touhua, todistetusti ei-hygieenistä.
Koska olen työssä käyvä, aikuinen ja itsenäinen. Ostan sitä mistä tykkään, en sitä mitä saa mahdollisimman paljon mahdollisimman halvalla.
Moni työssäkävijä voi ostaa yhden tuutin kaupasta. Miksi jäätelökioski?
Koska mulla ei ole itsehillintää.
Saattaisin helposti syödä paketin jäätelöä yhdessä illassa siksi ostan vaan yhden pienen jäätelön.
Kertokaa nyt, miksi pitää olla jäätelökioski?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt, miksi pitää olla jäätelökioski?
Olis tosi vaikea ostaa irtojätskitötterö kaupungilta, jos sellaista ei olisi.
En jonota enkä halua pientä läpinäkyvää palloa. Ylihintaista ja bakteereita vilisevää. Tutkimustietoa jäätelökioskien hygieniatasosta löytyy. Siellä ne taudit tarttuu.
Siitä litran paketista on vaikea syödä kaupungilla kävellessään.