Mies ei suostu leikkaamaan nokkospensaita
Mies on kotona etätöissä ja olen sanonut, että noita nokkosia pitäisi harventaa ennenkuin ne valloittavat koko puutarhan. Joka päivä tulen kotiin eikä mitään ole tehty. Tekee vain lauantaisin polttopuita tai jotain muuta mistä muka vain itse tykkää. Milloin on ollut routaa, liian kylmä tai satanut liikaa vettä ettei ole voinut harventaa nokkosia. Ottaa niin pattiin tuo saamattomuus.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
No mikset itse leikkaa?
Minä olen vuorotöissä.
ap
ite yhtä saamaton, ei ihme jos ottaa pattiin :D
Poimisin ne itselleni smoothieihin ja leivontaan :)
Miksi haluat tuhlata ravintorikasta evästä?
harventaa nokkosia? Toki, jos niitä kasvattaa ruoaksi (nokkoslätyt, nam!), niin ymmärrän, mutta minä olen kyllä aina ne repinyt juurineen ja vienyt kompostiin. Suosittelen ap sinullekin, laita vain kunnon hanskat käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset itse leikkaa?
Minä olen vuorotöissä.
ap
Niin? Et sinäkään 24/7 töissä ole, onhan sinulla vapaa-aikaakin. Joidenkin nokkosten leikkuuseen ei kauaa saa aikaa tuhraantumaan.
Onhan sullakin joskus vapaata, vai ootko 24/7 töissä 🙄
Kuuluuko miehesi työtehtäviin oman puutarhan hoito? Työaikaa se etätyökin on, ei silloin harvenneta mitään puskia.
Ei siihen kullia tarvitse, anna painaa vaan.
Nokkosia ei saa harventaa, jos päivälämpötila on alle 10 astetta, niihin tulee vakava juuripöhö. Se voi levitä kaikkiin pihapiirin asukkaisiin ja aiheuttaa mm. täpliä jalkoihin.
Nokkospuskat ovat nokkos- ja neitoperhosen toukkien ruokaa ja koti. Anna rehottaa vaan!
Nokkospensas on vieraslaji, eikä kuulu Suomen luontoon. Ilmoita sen olemassaolosta maa- ja metsätalousministeriöön - sieltä saa sitten tarkemmat ohjeet siitä, mitenm tulee toimia.
0/5 aloituksesta. Tuo harvennus sana paljasti...
Ehkä mies tykkää nokkosista, toisinkun sinä ja yrittää näin hieno varaiseti sen sinulle ilmaista. mutta sinä et sitä tajua,oi kun olisi nokkosia ja niisä muna sillaan juoksennella. kivat jälki poltot ja kirvelyt karasee mukavasti.😀😃🤣
Lupaa seksiä palkinnoksi. Eiköhän se sitten hoidu.
The only fears we have to fear is these fears itself.
No mikset itse leikkaa?