Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ruma, ettei mieheni halua minua

Vierailija
04.05.2021 |

Olen keski-ikäinen nainen, jolla kaikki paikat roikkuu. On myös eräs fyysinen vamma. Taaskaan ei mieheni ole halunnut minua yli viikkoon, ei sitten millään. Hän torjuu, jos jotain yritän. Erota en vielä muutamaa vuoteen voi, eikä se edes auttaisi, koska miehet eivät tunne himoa minua kohtaan. Miten te muut naiset jaksatte kaveriliitoissa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noita epätäydellisiä keski-ikiäisiä naisia, joita kuitenkin halutaan ja pannaan, ole kuitenkin aika paljon, joten en ehkä ihan noin suoraviivaisesti yleistäisi tai tekisi tulkintoja.

Vierailija
2/8 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalontovereitasi löytyy lukuisa määrä niin miehistä, kuin naisistakin. Ei voi kuin tsempata sekä naisia, että miehiä näissä ongelmissa.

Eihän se seksin saaminen kuitenkaan ole koko elämä, vaikka joskus kurjaa oman käden varassa onkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on miestrolli

Vierailija
4/8 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään on mies.

Vierailija
5/8 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla sentään on mies.

Joo, minulla on mies, mutta hän on enimmäkseen kaverini. Ap

Vierailija
6/8 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikin on parempi kuin ei mitään. Mutta toki muuten ikävä tilanne.

Vierailija
7/8 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä vähän meinaa kiehahtaa kun joku (nainen) valittaa ”ei halua minua” ”seksiä niin harvoin” ja lopussa kertoo aikaslaalaksi VIIKON. Miehille kerrotaan järjestään että 3kk odotus neljä kertaa vuodessa on ihan Ok.

Vierailija
8/8 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä vähän meinaa kiehahtaa kun joku (nainen) valittaa ”ei halua minua” ”seksiä niin harvoin” ja lopussa kertoo aikaslaalaksi VIIKON. Miehille kerrotaan järjestään että 3kk odotus neljä kertaa vuodessa on ihan Ok.

Trolleja suurinosa eli ei kannata ottaa todesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi