Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän tuon naapurin miehen tyyli töötätä

Vierailija
03.05.2021 |

Sekä nainen että mies ovat eläkkeellä. Kun ne lähtevät minne tahansa, mies menee istumaan autoon ja hetken päästä alkaa torven tööttäily. Sitten nainen kipittää perässä autolle ja olen sattunut joskus viereen, kun siellä syntyy suukopu. Mies valittaa, missä viivyit ja nainen kälkättää vastaan.

Tänään olin yövuoron jälkeen nukkumassa, kun taas kerran klo 11 kuului parkkikselta tuttu tööttäily. N. 2-3 tööttäystä, tauko, taas 2-3 tööttäystä, tauko ja siitä muutaman minuutin päästä pitkä tööttäys. Koira haukahti sille muutaman kerran ja unet oli taas mennyttä. Meidän asunto on päädyssä lähinnä parkkista ja se tööttääjä asuu itse keskellä taloa. On kova ääni, kun kuuluu heillekin asti.

Olen ennen tätä rivaria asunut 5 eri kerrostalossa ja 2 rivarissa, enkä missään ole tämmöiseen törmännyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin tuota harrastaa mus talaiset. Niin miehet kuin naiset. Vanhat ja nuoret. Rivitaloalueella ja kauppojen parkkipaikoilla. Ja jos täällä kuulee liikenteessä torven äänen niin 95% varmuudella on tuo ryhmä kyseessä.

Todella rasittavaa jos joutuu noiden naapurissa asumaan. Se tööttäilykonsertti alkaa aina kun he istuvat autoon, ovat sitten lähdössä tai tulossa. Kellonaika voi olla mitä vain. Olen monta kertaa meinanut saada jonkun sydänhalvauksen kun joku noista painaa torven pohjaan keskellä yötä.

Tulee mieleen, että ovat hyvin kärsimättömiä, itsekäitä ja impulsiivisia.

Yhtenä iltana yksi mustalaisukko meni autoonsa istumaan ja painoi sitä äänitorvea varmaan noin vartin putkeen yhtä soittoa. Ja en liioittele yhtään.

Itellä meinasi kyllä käpy räjähtää. Jos meidän välissä ei olisi ollut syvää ojaa niin olisin varmaan mennyt koputtelemaan sen auton ikkunaan ja kysymään, ”että mitä v#ttua?!”.

Vierailija
2/4 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun naapuri, heräsin kun koira haukkui kuin syötävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä viemässä tämä teksti tuulilasiin.

” Äänimerkkiä saa yksiselitteisesti käyttää ohituksessa, mutta silloinkin vain taajaman ulkopuolella valoisana aikana – ei siis koskaan taajamissa eikä pimeän aikana niiden ulkopuolella.

Harkinnanvarainen äänimerkin käyttö ilmaistaan laissa sanoilla ”milloin vaaran välttämiseksi on tarpeen”. Se on tulkinnallista.”

Äänimerkkiä ei todellakaan saa käyttää huvikseen eikä varsinkaan tuohon tarkoitukseen. Ihan aiheesta valitat ja olisi aihetta asiaa laittaa eteenpäin.

Vierailija
4/4 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Meillä kans erään vähemmistön edustajat tulee pihaan ja alkavat töötätä. Niiden kaverit juoksee asunnostaan ulos takapihan kautta paitahihasillaan. Siinä parkkipaikalla kokeillaan supparit ja polttavat ketjussa tupakkaa. Tätä tapahtuu jopa yömyöhällä. Kumia polttavat kaarteessa sekä pihaan tullessa että lähtiessä. Kuriin ei ole saatu, kun eivät ole talon asukkaita, vaan vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän