Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte ystävään, joka...

Vierailija
03.05.2021 |

katoaa välillä kokonaan muun ystäväpiirin elämästä ja saattaa olla vastaamatta yhteisen keskusteluryhmän viesteihin jopa muutaman kuukauden verran, mutta palatessaan saattaa jutella aktiivisesti lähinnä omista asioistaan parin päivän verran (johon muut ystäväpiirin henkilöt suhtautuvat hyväksyvästi, sillä haluavat auttaa), kunnes sama katoaminen toistuu uudestaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin vituttaisi ainakin toi että tullaan välillä esittäytymään ja ettei sitten kuitenkaan oteta toisia ihmisiä elämään, pitäiskö sun kysyä miksi katoaa? Ihan siis silleen neutraalisti ihmettelisit. Onhan toi nyt oikeesti tosi hämmentävän kuuloista. Kai siihen joku selitys on vaikkei sitä sitten itse ymmärtäisikään

Vierailija
2/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi. Seuraavan kerran kun sulla on jostain paha mieli tai tarvitset apua johonkin käytännön asiaan, laita tyypille viestiä esittäen, että toivot pikaista vastausta. Jos hän vastaa nopeasti, tiedät, että olet hänelle kuitenkin tärkeä. Jos ei, tyyppi pitää sinua henkilönä, jolla voi itse purkaa huoliaan ja johon voi ottaa yhteyttä jos kukaan muu ei vastaa, mutta itse hän ei ole valmis tekemään ystävyytenne eteen mitään (jälkimmäiseen viittaisi tilanne tällä hetkellä). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että viestisovelluksen mukaan kyseinen henkilö on viime aikoina käyny lukemassa yhteisen ryhmän viestejä, mutta ei ole kirjoittanut itse ryhmään mitään, vaikka keskusteluissa ollaan yleisesti kyselty kaikkien kuulumisia. -Ap

Vierailija
4/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämäntilanne hänellä on? Jos on kiireitä tai huolia, niin ei välttämättä jaksa keskittyä kirjoittamaan keskusteluita vaikka kävisikin lukemassa muiden viestit. Ainakin itselläni on niin, että stressikausina en välttämättä jaksa osallistua.

Vierailija
5/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isompi ryhmä niin voi kokea ettei ole mikään pakko vastata? Jos ootte aikuisia, niin varmaan ymmärrätte?

Vierailija
6/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvä merkki tuo minusta on, että ajattelee "ystävyyttänne" lähinnä velvollisuutena. Osallistuu niin vähän kuin suinkin mahdollista, välillä tekee jonkun isomman kuulumispäivityksen ikään kuin vakuuttaakseen että on yhä olemassa. Vaikea tuollaista on yhteisestä ryhmästä savustaa ulos, mutta itse varmaan jatkossa jättäisin tyypin viestit huomiotta, ellei hän jotain erikseen kysy. On ok "kadota" pariksi päiväksi, mutta ei pitkäksi aikaa, ja kyllä kysymyksiin tai muiden huoliin pitäisi aina vastata, vaikka sitten myöhässä.

Vierailija
7/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskusteluryhmän kautta kannata mitata mitään. Tiedän monia ihmisiä jotka halveksuu ryhmäytymistä mutta voi olla ihan käsittämättömän venyviä uskollisia ihmisiä jos heidän kanssaan asioi kahden kesken.

Vierailija
8/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei keskusteluryhmän kautta kannata mitata mitään. Tiedän monia ihmisiä jotka halveksuu ryhmäytymistä mutta voi olla ihan käsittämättömän venyviä uskollisia ihmisiä jos heidän kanssaan asioi kahden kesken.

Tässä yhtenä ongelmana on se, että asumme kaukana toisistamme, joten käytännössä viestittely on ainut tapa pitää yhteyttä. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän