Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mobiilipankkitunnuksilla tunnistautuminen ei toimi?

Opiskelija hädässä
03.05.2021 |

Mistä mahtaa johtua, etten pysty tunnistautumaan mobiilipankkitunnuksillani yhdessä tunistautumispalvelussa? Tunnukset ovat sataposenttisen varmasti oikein, mutta silti herjaa, että ne on kirjoitettu väärin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pankki? Onko sillä chattia, josta voisit kysyä neuvoa?

Vierailija
2/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi toi sama yhden verkkokauppaostoksen kanssa. Sulki koko helevatan tunnukset sit loppujen lopuksi. Ei siihen mitään selitystä ikinä löytynyt. Ostin sit käteisellä sen tavaran eli hain sieltä kaupasta sen suoraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pankki? Onko sillä chattia, josta voisit kysyä neuvoa?

Danske Bank. En ole tullut ajatelleeksi chattia, pitääkin tarkistaa!

t. Ap

Vierailija
4/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi toi sama yhden verkkokauppaostoksen kanssa. Sulki koko helevatan tunnukset sit loppujen lopuksi. Ei siihen mitään selitystä ikinä löytynyt. Ostin sit käteisellä sen tavaran eli hain sieltä kaupasta sen suoraan. 

Joo, minullakin uhkaa sulkea tunnukset viiden yrityksen jälkeen. Olen nyt välissä kirjautunut pankkiin ja kokeillut eri laitteilla, joten yrityksiä on kuitenkin tainnut tulla jo enemmän.

t. Ap

Vierailija
5/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kokeillut eri laitteilla, mutta oletko kokeillut eri selainta? Minulla ei toimi tunnistautuminen jostain syystä chromella. En tiedä todellakaan mikä on syynä.

Vierailija
6/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, opiskelija-status oli tärkeä tieto, muutenhan ei asia olisikaan voinut ratketa, ei sitten mitenkään.

Vierailija
7/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kokeillut eri laitteilla, mutta oletko kokeillut eri selainta? Minulla ei toimi tunnistautuminen jostain syystä chromella. En tiedä todellakaan mikä on syynä.

Olen kokeillut kolmella selaimella. Nyt mietin vain, voisiko palvelu olla jotenkin ruuhkautunut, eikä sisään siksi pääse?

Jännä juttu tuo sinun Chrome-ongelmasi!

t. Ap

Vierailija
8/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en päässyt tänään. Säästöpankin tunnuksilla koitin kirjautua Aktian palveluun. Pankkiin kyllä pääsen, mutta toisaalle tunnistautuminen ei toimi.