Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten masennus tai uupumus oireilee?

Vierailija
03.05.2021 |

Räjähdän pikkuasioista ja raivo muuttuu itkuksi. Ja siten itkulle ei tule loppua. Töissä suoritan, teen ehkä 50 tuntista viikkoa. Viikonloppuisin suoritan muuten. Nään jokapuolella vain keskeneräisiä hommia (siis kotona, pihalla jne.). Mietin kuumeisesti niiden suoritusjärjestystä iltaisi ennen nukahtamista. Ärsyynnyn, jos joku ehdottaa jotain vapaa-ajan rientoja. Tai kyselee kesälomasta, koska lomalle olen jo suunnitellut pari suurempaa projektia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa hieman masennukselta ja uupumuksen loppukiriltä ennen romahdusta.

Vierailija
2/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomaani olet etkä mikään masentunut. Masentuneena väsyttää pelkän tuon työmäärän ajattelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tästä selvitä jotenkin itse? Miten opin sietämään kaaosta ja epätäydellisyyttä  ympärillä omin avuin?

Vierailija
4/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tästä selvitä jotenkin itse? Miten opin sietämään kaaosta ja epätäydellisyyttä  ympärillä omin avuin?

Vähennä töitä jos suinkin mahdollista. Opettele hyväksymään keskeneräisyys. Älä aikatauluta vapaa-aikaa.

Vierailija
5/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnarkomaani olet etkä mikään masentunut. Masentuneena väsyttää pelkän tuon työmäärän ajattelu.

Kiitos, tämä oli kyllä tiedossa. Mutta aikaisemmin olen tullut sen kanssa ihan hyvin toimeen.

Vierailija
6/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni niin ettei saanut enää mitään asioita hoidettua. Tunne oli, että elämä ei ollut käsissä enää. Ote lipsui.

Vierailija
7/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa.

https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/itsearviointi_omaapu/itsearvioi…

Tässä on ihan oikea testi. Jos tulee korkeita pisteitä ja olo on sinnepäin, niin varaa aikaa lääkärille.

Vierailija
8/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa.

https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/itsearviointi_omaapu/itsearvioi…

Tässä on ihan oikea testi. Jos tulee korkeita pisteitä ja olo on sinnepäin, niin varaa aikaa lääkärille.

Kiitos. Sain pisteitä 33. Lääkäriin meno ahdistaa... tuntuu, että sitten tästä ongelmasta tulee enemmän totta. Pelkään myös, etten osaa sanoittaa kokemaani, koska tästä puhuminen vaan itkettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän